پدیده یک -سپاهان یک/ سقوط سپاهان با استیماچ هم ادامه دارد!

بازی زیبا بین دو تیم سپاهان و پدیده که با موقعیت‌های زیادی همراه بود، در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید.

گزارش ایسکانیوز، سپاهان در این بازی توسط مهدی شریفی در دقیقه 45 از حریف پیش افتاد و نیمه اول را پیروز به رختکن رفت اما در نهایت در نیمه دوم پدیده‌ای ها توسط معین عباسیان در دقیقه 86 بازی را به تساوی کشاندند.

ساعت 14:45 ، ورزشگاه ثامن مشهد

داور: رضا عادل، کمک‌ها: علیرضا کناری، رسول ذورقی، داور چهارم: جواد شرفی

پدیده

علیرضا حیدری،محمد حسین مرادمند،رضا ناصحی،حسین بادامکی،محسن یوسفی،مهدی خیری(مهرداد رضایی 64)، میثم نقی زاده،ایگور پراهیچ،مسعود نظرزاده،محمد علی مردانی و رضا اطاقی(عباسیان 51)

سرمربی: رضا مهاجری

سپاهان

رحمان احمدی، محمد علی احمدی، محمد روشندل، وریا غفوری، سعید قائدی فر، علی کریمی، میلاد سرلک(حسین پاپی 72)، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا(جهان عالیان 81)، مهدی شریفی و محمدرضا خلعتبری(رضا میرزایی 91)

سرمربی : ایگور استیماچ

اخطار:

علی احمدی(32) از سپاهان

خیری (53) از پدیده

شرح گل:

صفر ـ 1 (سپاهان): پاس درعمق خلعتبری به مهدی شریفی رسید و عین ناآمادگی گلر پدیده مهدی شریفی با بغل پا و یک شوت محکم دروازه حریف را باز کرد.

1 ـ 1 (پدیده): معین عباسیان که در دقایقی پیش به میدان آمده بود پاس ناصحی را از فاصله نزدیک با نوک پا در دقیقه 86 به گل مساوی تبدیل کرد تا ورزشگاه به حالت انفجار دربیاید.

شرح بازی:

سپاهان که پیش از این دیدار 8 امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته بود، درحالی به مصاف پدیده خراسان رفت که با تصمیم سرمربی کروات طلایی‌پوشان، هادی عقیلی نیمکت‌نشین شده بود و محمدعلی احمدی و محمد روشندل زوج دفاع وسط سپاهان را تشکیل می‌دادند.

دو تیم در ابتدای نیمه دوم نمایش نزدیکی داشتند و چند موقعیت نصفه و نیمه دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت. در این دقایق جدی‌ترین موقعیت سپاهان نصیب علی کریمی شد که با خودخواهی این بازیکن از دست رفت. در ادامه، سپاهان تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد و درحالی که به نظر می‌رسید نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد، مهدی شریفی در دقیقه 45 و روی پاس محمدرضا خلعتبری قفل دروازه پدیده را باز کرد تا سپاهان با پیروزی به رختکن رفت.

سپاهان با تکیه بر برتری در نیمه نخست، نیمه دوم را بهتر آغاز کرد. هرچند پدیده چند موقعیت خطرناک روی دروازه سپاهان ایجاد کرد اما واکنش‌های خوب رحمان احمدی مانع گلزنی این تیم می‌شد تا اینکه در دقیقه 86 و روی غفلت مدافعان سپاهان و خروج اشتباه رحمان احمدی معین عباسیان کار را به تساوی یک بر یک کشاند. در ادامه، تلاش سپاهان برای جبران این نتیجه به جایی نرسید و این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

بهترین بازیکن:

معین عباسیان مهاجم پدیده که در نیمه دوم به میدان آمد، با گلی که در دقیقه 86 وارد دروازه سپاهان کرد تیمش را از سومین باخت متوالی نجات داد. او یکی از موثرترین بازیکنان زمین بود. در تیم سپاهان هم رحمان احمدی نمایش خوبی داشت.

اتفاق ویژه:

روزهای بد سپاهان با ایگور استیماچ هم ادامه دارد. این مربی اهل کرواسی که در بازی اول 3امتیاز مسابقه نفت را به دست آورده بود، برای سومین بازی متوالی متوقف شد. سپاهان در حال حاضر با 22 امتیاز در رده هشتم لیگ قرار گرفته است.

دقایق حساس

دقیقه 8 : سانتر رسول نویدکیا با ضربه سر از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23 : سانتر زیبای خلعتبری را فوزیل موسی اف در دو قدیمی دروازه به بیرون زد تا بهترین موقعیت سپاهان برای زدن گل اول از دست برود.

دقیقه ۳۳: سانتر زیبای یوسفی را رحمان احمدی که مسلط از دروازه بیرون آمد گرفت.

دقیقه ۳۸: مهدی خیری که از بین دو بازیکن سپاهان حرکت کرد و به سمت دروازه می رفت با پرچم آفساید کمک داور روبرو شد.

دقیقه 42: خلعتبری از آفساید فرار کرد و روی خط 18 ضربه ضعیفش به دفاع خورد.

دققیه 46: شریفی با اشتباه مدافعین پدیده توپ را گرفت و آن توپ را در محوطه جریمه به شکل زمینی زد که توپش با فاصله زیادی بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: علیمردانی درحالی که با رحمان احمدی تک به تک شده بود با اعلام آفساید از سوی کمک داور روبرو شد‌.

دقیقه ۵۴: مهدی خیری تک به تک را به بیرون زد.

دقیقه ۵۶: سانتر زمینی خلعتبری را دروازه بان به سختی گرفت این درحالی بود که مدافع پدیده مصدوم روی زمین افتاده بود.

دقیقه ۶۱: بازی لحظاتی به دلیل مصدومیت مسعود نظر زاده متوقف شد.

دقیقه ۶۶: شوت علی مردانی در محوطه جریمه را رحمان احمدی دفع کرد.

دقیقه ۶۸: شوت پشت محوطه ایگور روی پرتاب اوت با اختلاف نسبتا کم از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: اوت عباسیان با ضربه سر شاکری مواجه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت‌.

دقیقه ۹۲: سپاهانی ها اعتقاد داشتند روی پاپی خطای پنالتی صورت گرفت و داور وسط معتقد بود پنالتی شده همه بازیکنان دو تیم به سمت کمک داور رفتند اما کمک داور چنین اعتقادی نداشت و داور نظر کمک خود را پذیرفت.

در حاشیه :

* شاگردان رضا مهاجری که در هفته سیزدهم قافیه را سه بر یک در ورزشگاه فولادشهر به سبزپوشان اصفهانی باختند در ایستگاه پایانی دور رفت رودرروی طلایی‌پوشان دیار نصف جهان قرار خواهند گرفت. در فاصله دیدار با دو نماینده اصفهان آنها یک شکست سنگین دیگر را نیز برابر تیم استقلال خوزستان متحمل شده‌اند تا با پذیرش دومین باخت پیاپی و دریافت 6 گل در دو مسابقه در شرایطی نه چندان مساعد به مدافع عنوان قهرمانی برسند.

* آخرین تقابل دو تیم در مشهد در فصل گذشته برای سپاهان مصادف با پایان یک بحران کوچک بود. هنوز چند هفته‌ای از آغاز لیگ چهاردهم نگذشته بود که باشگاه اصفهانی صلاح را بر آن دید تا پس از یک باخت نسبتاً سنگین به نفت تهران که با سه تساوی پیاپی برابر تیم‌های فولاد، ذوب‌آهن و ملوان ادامه پیدا کرد به همکاری چند ‌ساله خود با زلاتکو کرانچار پایان دهد.

* هادی عقیلی در ترکیب اولیه سپاهان حضور ندارد و علی احمدی و محمد روشندل زوج دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهد.

* در تیم پدیده رضا اطااقی بازیکنی که کمتر نامش را شنیده‌ایم از ابتدای بازی به میدان رفته است.

* محمدعلی احمدی مدافع سپاهان به طور غیرمنتظره‌ای در ترکیب امروز تیمش مقابل پدیده حاضر است.احمدی که به تازگی با سپاهان قرارداد بسته در بازی مقابل پدیده در غیاب هادی عقیلی و عبدالله کرمی به میدان رفته و در همان نیمه اول اولین کارت زرد دریافت کرد.

* رحمان احمدی در دقیقه 36 بازی روی ارسال از سمت چپ آسیب دید اما در حالی که کادرفنی سپاهان نگران وی شده بود، بلند شد و به بازی ادامه داد.

*شهاب گردان و هادی عقیلی روی نیمکت خوش و بش کرده و می خندیدند.

*استیماچ در اعتراض به پدیده ای ها که به دلیل مصدومیت مدافعشان توپ را بیرون نزدند توپ را محکم شوت کرد.

* رحمان احمدی دروازه بان سپاهان که واکنش‌های خوبی در این بازی داشت، در دقایق پایانی اقدام به کنترل بازی می‌کرد.

* با زدن گل تساوی هواداران پدیده که یک صدا تیمشان را تشویق می‌کردند، مزدشان را گرفتند.

* در دقیقه 3+90 روی حمله‌ای که سپاهانی‌ها روی دروازه پدیده انجام دادند، اختلاف نظری بین داور و کمک داور رخ داد. داور اعلام پنالتی کرد اما کمک کرنر اعلام کرد که این مساله اعتراض شدید هر دو مربی را در پی داشت.

۶۰۲/۶۰۲

کد خبر: 565185

وب گردی

وب گردی