مظلومی و قلعه نویی در لیست باشگاه نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال استقلال کاندیدای سرمربیگری در تیم دسته اولی صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش ایسکانیوز،علی عیسی‌زاده در خصوص اینکه شایعه شده فراز کمالوند از تیم فوتبال گسترش‌فولاد استعفا کرده و قرار است هدایت تیم دسته اولی صنعت نفت آبادان را بر عهده بگیرد،‌ اظهار داشت: ما یک بازی دیگر هم داریم و پس از آن در مورد سرمربی خود تصمیم خواهیم گرفت. هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد کمالوند به آبادان برود، گفت: روزنامه‌ها هر روز یک مطلب را بیان می‌کنند. تاکنون 8 سرمربی برای ما انتخاب کرده‌اند و این نهمین سرمربی ما می‌شود اما واقعیت این است که ما هنوز تصمیمی در مورد سرمربی خود نگرفته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه آیا کمالوند جزو گزینه‌های این باشگاه است یا خیر، تاکید کرد: تمام مربیان ایران از امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی و غیره جزو گزینه‌های ما هستند.

عیسی‌زاده در مورد اینکه آیا صنعت نفت به مربیانی که تیم دارند فکر می‌کند، گفت: چرا فکر نکنیم؟! شاید ما به پرویز مظلومی پیشنهاد بدهیم و او بخواهد به تیم شهرش کمک کند. همانطور که پیش از این سابقه حضور در آبادان را داشت. شاید مظلومی دلش سوخت و خواست به تیم شهرش کمک کند چه ایرادی دارد؟

603/602

کد خبر: 565289

وب گردی

وب گردی