زمان همکاری تام هنکس و کلینت ایستوود اعلام شد

فیلم «سالی» با بازی «تام هنکس» و کارگردانی «کلینت ایستوود» ماه سپتامبر سال آینده میلادی کلید می‌خورد.

به گزارش ایسکانیوز، کمپانی «برادران وارنر» اعلام کرد که فیلمبرداری پروژه سینمایی «سالی» که تام هنکس ستاره هالیوودی نقش اول آن را ایفا می‌کند‌، در تاریخ نهم سپتامبر 2016 آغاز می‌شود.

فیلم جدید ایستوود درباره پرواز شماره 1549 خط هوایی آمریکا ساخته شده که در سال 2009 با دسته غاز‌های مهاجر برخورد می‌کند و دچار سانحه هوایی می‌شود.

خلبانی به نام «چلسی سالنبرگر» کمی پس از آن که از زمین برمی‌خیزد، به علت برخورد با یک دسته غاز مهاجر موتورهای هواپیما را از دست می‌دهد و برای نجات جان مسافران مجبور می‌شود تا هواپیما را در رودخانه هادسون بنشاند. او پس از این ماجرا به عنوان قهرمان ملی تقدیر می‌شود. تمام 155 سرنشین این هواپیما از این حادثه جان سالم به در بردند.

«تاد کمارنیکی» فیلمنامه این اثر را براساس کتاب «بالاترین تکلیف» به قلم «چلسی سالنبرگر» خلبان این هواپیما و «جفری زاسلو» به نگارش درآورده است.

به گزارش ورایتی،‌ «آرون اکهارت»‌، «لارا لینی»‌، «جیمی شریدن» و «جری فرارا» از دیگر بازیگرانی هستند که هنکس را در این اثر همراهی می‌کنند. فیلمبرداری این پروژه از ماه سپتامبر در نیویورک آغاز می‌شود.

تام هنکس از پرافتخارترین بازیگران دنیای سینماست که چندین جایزه‌ اسکار و گلدن گلوب در کارنامه بازیگری‌اش دیده می‌شود.

این بازیگر آمریکایی متولد نهم جولای 1956 در کالیفرنیاست که بیش‌تر برای بازی در فیلم‌های «فیلادلفیا» و «فارست گامپ» که دو جایزه‌ اسکار را برای او به ارمغان آورد به شهرت رسید.

او از درآمدزاترین بازیگران تاریخ سینما شناخته شده است؛ به طوری‌که تاکنون فیلم‌هایش 6.3 میلیارد دلار فروش داشته‌اند که متوسط 107 میلیون دلار برای هر فیلم است. پرفروش‌ترین فیلمی که تام هنکس در آن نقش داشته انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌های 3» است و در سال 1992 ستاره‌ای به نام این بازیگر مستعد آمریکایی در تالار مشاهیر هالیوود ثبت کند
503502

کد خبر: 565309

وب گردی

وب گردی