بیت آشور: از پیوستن به تیم تورنتو بسیار هیجان زده هستم

مدافع ایرانی تیم ونکوور وایتکپس کانادا هفته گذشته با باشگاه تورنتو برای عقد قرارداد به توافق رسید تا درفصل آینده لیگ ام ال اس آمریکا پبراهن تیم جدیدی را بر تن کند.

به گزارش ایسکانیوز، سایت باشگاه تورنتو کانادا با درج تصویری از مهرداد بیت آشور رسماً 22خبر انتقال این بازیکن ایرانی را تایید کرد و گزارشی را در این باره منتشر ساخت.

گزارش تورنتو این گونه آغاز می شود: باشگاه تورنتو روز گذشته اعلام کرد مهرداد بیت آشور را از تیم ونکوور وایتکپس استخدام کرد اما شرایط این انتقال روشن نیست.

تیم بزباتچنکو،مدیر باشگاه تورنتو در این باره می گوید: برای جذب بازیکن در جناح راست دفاعی تلاش های زیادی کردیم . بیت آشور قطعا می تواند این جایگاه را برای ما پر کند.مهرداد یکی از بهترین مدافعان راست لیگ ام ال اس امریکا است.او ارزش و تجارب بین المللی اش را برای تورنتو به ارمغان می آورد.

وی در ادامه افزود: خیلی خوشحال هستیم که بیت آشور به تیم تورنتو می آید و توانستیم انتقالش را فراهم کنیم.در ادامه این گزارش سایت باشگاه تورنتو به سوابق بازی مهرداد بیت آشور در تیم ونکوور پرداخته شد.

مهرداد بیت آشور در دوفصل قبلی برای تیم ونکوور به میدان رفت.در 58 باز این تیم حضور داشت.وی در 6 فصل حضورش در لیگ ام اس آمریکا 146 بار بازی کرد و 2 گل و 24 پاس گل حاصل عملکردش بود.24 پاس گل بیت آشور او را ازسایر مدافعان راست طی 5 سال اخیر در لیگ ام ال اس متمایز کرده است.

این بازیکن ایرانی از فصل قبل مورد توجه تیم تورنتو قرار داشت و منتظر فرصتی بود تا به تیم بهتری بپیوندد.بیت آشورمی گوید:بسیار هیجان زده هستم که دوباره کنار یوستین مورو بازی کنم و منتظر این لحظه هستم.

مهرداد بیت آشور 6 بار با پیراهن تیم ملی ایران به میدان رفت. اولین بازی او مربوط به سال 2013 برابر تیم تایلند در مقدماتی جام ملت های آسیا بود که با پیروزی سه بر یک همراه شد.

بیت آشور یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل بود،اما در هر سه بازی روی نیمکت ذخیره ها نشست.آخرین حضور بیت آشور در تیم ملی ایران به بازی دوستان ایران برابر آنگولا در سال 2014 بازمی گردد.

604/601

کد خبر: 565343

وب گردی

وب گردی