روند افزایش آلودگی هوا ادامه دارد/کاهش شاخص های آلایندگی تهران به دلیل وزش باد در روز دوشنبه

معاون توسعه و پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به تداوم روند افزایش آلودگی هوای تهران، از وضعیت ناسالم هوا برای همه گروه‌های جامعه برای روز آینده خبر داد و افزود: روز دوشنبه به سبب وزش باد شاخص آلایندگی تهران کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، علی عابدینی با اشاره به اینکه هوای امروز صبح تهران از نظر آلودگی هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: در حال حاضر وضعیت هوا به سمت آلودگی پیش می‌رود، روند افزایش آلودگی ادامه دارد و در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های جامعه قرار دارد.

او با بیان اینکه وضعیت ناسالمی هوای تهران تا روز آینده، (یکشنبه 29 آذر) ادامه خواهد داشت، افزود: هوای فردا نیز در شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار خواهد داشت و آلوده‌تر از هوای امروز و شاخص کیفی هوای فردا بین 150 تا 200 خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه از اواخر وقت یکشنبه هوا رو به بهبود خواهد بود، گفت: برای روز دوشنبه 30 آذر ماه، وزش باد پیش‌بینی شده که این پدیده از صبح دوشنبه وضعیت هوا را بهبود می‌بخشد و به شرایط را به وضعیت عادی و شاخص کمتر از 100 می‌رساند.

عابدینی با اشاره به اینکه مشکل عمده این هفته روز یکشنبه است، افزود: روز سه‌شنبه هم احتمالا هوا به شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد رسید.

20106

کد خبر: 565432

وب گردی

وب گردی