افاضلی:استقلال خوزستان سورپرایز نیم فصل اول بود

کارشناس فوتبال گفت:عبدالله ویسی تمریناتش را دیر شروع کرد اما به خوبی توانست نتیجه بگیرد.

هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد نیم فصل اول گفت:نیم فصل خیلی بهتر از آن چیزی شد که همه ما انتظارش را داشتیم. اوایل فصل تیم ها آماده نبودند و نمایش خوبی نداشتند اما رفته رفته به آن آمادگی نسبی رسیدند. در بازی های اخیر می شد پیشرفت سطح بازی ها را دید، کیفیت تیم ها بهتر شده بود. اگر به همین روال پیش بروند قطعاً رقابت های جذاب تری را در نیم فصل دوم شاهد خواهیم بود.

وی در مورد قهرمان نیم فصل اظهارداشت: تیم استقلال خوزستان هم از آن دسته نیم هایی بود که شروع خوبی در اوایل لیگ نداشت.عبدالله ویسی تمریناتش را دیر شروع کرد و نتوانسته بود آن طور که می خواهد بازیکن جذب کند،ولی فوق العاده عمل کرد توانست قهرمان نیم فصل شود. استقلال خوزستان سورپرایز نیم فصل اول بود، البته این به آن معنا نیست که در نیم فصل دوم هم به همین خوبی کار کند،امیدوارم به روند رو به رشدش ادامه دهد.

کارشناس فوتبال ادامه داد: نمی شود بهترین تیم را با این همه نوسان الآن انتخاب کرد.آمار نشان می دهد استقلال خوزستان با ثبات ترین تیم لیگ تا به این جای کار بوده است.ذوب آهن پتانسیل خوبی برای پیشرفت در ادامه رقابت ها دارد. در این بین می توان به پیشرفت پرسپولیس اشاره کرد که چطور طی چند هفته خودش را به صدر جدول نزدیک کرده است.دیگر باید دید چه اتفاقاتی در نیم فصل دوم رخ می دهد.

او در خاتمه افزود: هنوز خیلی زود است بهترین بازیکن لیگ را انتخاب کنیم ولی من بهترین بازیکن نیم فصل دوم را کمال کامیابی نیا انتخاب می کنم.

604/602

کد خبر: 565482

وب گردی

وب گردی