برگزاری مسابقات قرآن وعترت در واحد شهرقدس

 همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد شهرقدس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزاری بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت ، همزمان باسایر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور دراین واحد دانشگاهی آغاز شد.

حسین حسن پوردرویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در ارتباط با برگزاری بخش کتبی مسابقات سراسری قرآن و عترت گفت: مسابقات قرآن و عترت ویژه دانشجویان ، اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی که یکی از پر افتخار ترین وباشکوه ترینشد.گردید .

ایشان در ادامه افزودند: از طرف واحد شهر قدس به برگزیدگان این مسابقات جوائز نفیس اهدا خواهد شد .

این مقام مسئول گفت: این مسابقات در دو بخش کتبی و شفاهی و هنر و ادبیات دینی برگزار شده و به برگزیدگان هر رشته جوایز ارزنده ای اهدا و نفرات برتر به مسابقات منطقه ای وکشوری راه پیدا خواند کرد .

وی افزود:امیدواریم با تلاش و ایجاد انگیزه دینی در میان جوانان ونخبگان علمی کشور در سالهای آینده به عنوان یکی از واحدهای پیشرو در برپایی مسابقات قرآنی باشیم رئیس واحد شهر قدس با ابراز خرسندی استقبال دانشجویان ازمسابقات قرانی ابراز امیدواری کرد که در سالهای آتی یکی از واحدهای پیشرو علاوه برکیفیت در عرصه های فرهنگی برگزار کنندگان رقابتهای قرآنی واحد شهرقدس باشد.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس نظر سجی صورت گرفته جمع کثیری از دانشجویان شرکت کننده ازکیفیت و نحوه برگزاری این مسابقات در واحد شهر قدس رضایت کامل داشتند.

20101

کد خبر: 565685

وب گردی

وب گردی