ضرورت توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی  بین اهالی مد و لباس

کارگروه ساماندهی مد و لباس نشست صمیمی دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس با دانشجویان رشته طراحی لباس، پارچه و دوخت دانشکده شریعتی و دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با دانشجویان رشته طراحی دانشکده شریعتی گفت:هم اکنون نگاه ها و توجهات به توان و ظرفیت دست اندرکاران مد و لباس اسلامی ایرانی کشور به بخش دانشگاهی و هنر دانشجویان این رشته معطوف است. شناخت نیازها، توجه به ذائقه ها، استفاده از عناصر زیبایی شناختی در کنار هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی از نکات بسیار مهم و ارزشمندی است که می بایست دانشجویان عزیز به آن توجه کرده و لازم است در شرایط موجود اهتمام خود را برای ارتقاء کیفیت سبک زندگی ایرانی بدور از وابستگی و با اتکاء به ظرفیت های درون زا در حوزه پوشش معمول دارند.

حمید قبادی با اشاره به اینکه هم اکنون مد و لباس مورد توجه قرار گرفته و مسئولان و دست اندرکاران و به ویژه مخاطبان و آحاد مردم به آن اعتنا دارند گفت: وظیفه دانشجویان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.

مشاور معاون وزیر ارشاد با تأکید بر ظرفیت های موجود در شبکه های اجتماعی گفت:شبکه های اجتماعی ظرفیتی است که هر کدام از عزیزان با توجه به هنر و توانشان با رعایت اصول و ارزش ها می توانند نقش موثری در ارائه الگوهای مناسب ایرانی اسلامی ایفا نمایند.

همچنین جلسه پرسش و پاسخ به سوالات مختلف دانشجویان از دبیرکارگروه برگزار و تعداد زیادی از آنها با طرح سوالاتی مشکلات و نیاز خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کردند. سوالاتی مانند آینده طراحان، نحوه مشارکت مناسب در جشنواره ها، ارتباط طراحان و تولید کنندگان، نحوه راه اندازی موسسات هنری مد و لباس، نحوه دریافت نشان شیما از مهمترین سوالات این جلسه بود.

105105

کد خبر: 565945

وب گردی

وب گردی