برگزیده جشنواره  تئاتر فجر از دوشنبه در تئاتر شهر

نمایش «بوقلمون» از آثار برگزیده سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از روز دوشنبه 29 آذر ماه با حضور تعدادی از چهره‌های تئاتر و سینما در تالار «چهارسو» مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز علی سلیمانی یکی از بازیگران نمایش پیش از آغاز اجرای این اثر نمایشی همراه با گروه بازیگران به سالن انتظار تالار چهارسو رفته و خطاب به تماشاگران گفت: خوشبختانه بعد از یک سال و نیم تلاشی که از سوی گروه انجام گرفت ما نمایشی را از امروز در تالار چهارسو روی صحنه می‌بریم که هم ویژگی‌های هنری دارد و هم می‌تواند به عنوان یک اثر مرتبط با نمایش‌های آیینی سنتی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: به هر ترتیب امشب همراه با هنرمندانی چون منوچهر هادی و علی ملاقلی‌پور دو کارگردان جوان و مستعد سینمای ایران نمایش «بوقلمون» را با حمایت خوب شما تماشاگران فهیم تئاتر آغاز می‌کنیم و امیدواریم آنچه از امروز روی صحنه تالار چهارسو می‌بینید، مورد قبول و پسند شما مخاطبان قرار گیرد.

منوچهر هادی کارگردان سینما هم قبل نواختن نمادین زنگ زورخانه نمایش «بوقلمون» گفت: من امشب فقط برای دیدن نمایش آمده بودم و کسی به من نگفته بود که قرار است زنگ افتتاح نمایش را من بزنم. در این لحظه احساس می‌کنم یک مرد هشتاد ساله هستم که به خاطر کسوت از من دعوت کرده‌اند، من آغازگر این نمایش باشم اما به هر ترتیب خوشحالم که چنین نمایشی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

«بوقلمون» عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی جواد نوری است که از دوشنبه 30 آذر ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

در این اثر نمایشی که در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به کسب چهار تندیس جشنواره و دو تقدیر در بخش‌های کارگردانی ، نویسندگی ، بازیگری زن ، موسیقی ، بازیگری مرد و طراحی لباس شده بودعلی سلیمانی سرنسری ، سیروس همتی ، مهلقا باقری ، محمد صادق ملک، جواد پورزند، وحید نفر، سامان دارابی، محمد هادی عطایی، حسین شفیعی، ابوالفضل حاجی علیخانی، محمد شکری، مهدی پناهی ، میلاد ابراهیمی و محسن سلیمانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

502502

کد خبر: 565949

وب گردی

وب گردی