حسین پاکدل:  بعضی مدیران سازمان صدا و سیما  با صراحت می خواهند آدم را نوچه خودشان کنند

حسین پاکدل پس از سال ها مقابل دوربین برنامه «دید در شب» نشست. او در این برنامه که به مناسبت «شب یلدا» تولید شده گفت: من همیشه قاعده بازی را خودم تعیین میکنم و  ادم هیچ کس نمی شوم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسین پاکدل پس از سالها مقابل دوربین نشست و به سوالات رضا رشیدپور در برنامه «دید در شب» پاسخ داد. او در این مصاحبه از صدا و سیما و دلیل ممنوع التصویری اش ، وزارت ارشاد و سیاست هایش و بازی در فیلم برف روی کاج ها سخن گفت.
رضا رشید پور در صفحه اینستاگرامش درباره ویژه برنامه «دید در شب» نوشت: سلام . شب یلدایتان روشن . ما برای این شب ایرانی ناب یک ویژه برنامه تدارک دیده ایم .مهمانی دوست داشتنی و متفاوت پر از حرفهای جذاب و عمیق . فال حافظ هم گرفتیم و گریزی زدیم به خاطره های سالهای دور ... مهمان پانزدهمین برنامه ی دید در شب ; محبوب چند نسل است . چهره ی کاریزماتیک و کلام نافذ ایشان مخاطب را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

اما پاکدل در بخشی از این ویژه برنامه تصریح کرد: من همیشه قاعده بازی را خودم تعیین میکنم و آدم هیچ کس نمی شوم.

او با تاکید بر اینکه بعضی مدیران سازمان صدا و سیما با صراحت می خواهند آدم را نوچه خودشان کنند، بیان داشت: بنده بهترین لحظات عمرم را در جنگ گذاشتم، من در عملیات بیت المقدس بودم ولی قرار نیست الان طلبکار باشم و پزش را بدهم.
503502

کد خبر: 565991

وب گردی

وب گردی