طوسی:المپیکی شدن امکانات المپیکی می خواهد/با مدیریت دادکان قهرمان لیگ شدیم

دونده ملی پوش تیم دانشگاه آزاد اسلامی گفت:با مدیریت دکتر دادکان توانستیم قهرمان لیگ شویم و امکاناتی که در اختیارمان گذاشت باعث شد دغدغه فکری نداشته باشیم.

مریم طوسی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت:سه هفته کیش بودم و اردوی مناسبی را برگزار کردم و پس از گذشت دو هفته و غیبت مربی‌ام امروز تمرینات را شروع کردم . نزدیک‌ترین تورنمنت مسابقات کشوری و بعد از آن آسیایی است.

وی افزود:باید با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی شرکت کنم تا عناوینی که در دوره‌های قبل کسب کردم را حفظ کنم.چون در دو دوره گذشته دو طلا و یک برنز به دست آوردم و امسال هم قهرمان خواهم شد.

این دونده گفت: دغدغه‌ام از لحاظ مالی و امکانات است برای تمرین باید از غرب به شرق، بیایم و به دلیل وجود ترافیک زیاد، کیفیت تمرین کم می‌شود و نمی‌توانم در روز دو نوبت تمرین کنم. البته مسئولان فدراسیون قول داده‌اند که هر چه زودتر امکانات لازم را فراهم کنند تا هیچ مشکلی برای رسیدن به المپیک نداشته باشم.برای رسیدن به المپیک امکانات المپیکی باید در اختیار داشت.

طوسی ادامه داد:با مدیریت دکتر دادکان توانستیم قهرمان لیگ شویم و زمانی که ورزشکار دغدغه مالی نداشته باشد با تمام تمرکزش برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند و امکانات خوب دانشگاه آزاد موجب شد قهرمان شویم.البته لیگ تمام نشده و در بهمن ماه هم تورنمنتی برگزار خواهد شد که با تیم دانشگاه آزاد اسلامی در آن شرکت خواهیم کرد.

10603

کد خبر: 566342

وب گردی

وب گردی