آغاز صدور جریمه مکانیزه ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد

با توجه به آغاز صدور جریمه مکانیزه ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد توسط دوربین‌های نصب شده در بیش از ۱۶۰ معبر ورودی و خروجی به این محدوده، جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت از توقیف روزانه ۱۴۰ خودرو به دلیل پوشاندن پلاک، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، از صبح امروز خودروهایی که فاقد مجوز تردد در محدوده زوج و فرد هستند، تخلفاتشان توسط دوربین‌های نصب شده در ورودی این طرح، ثبت شده و قبوض جریمه برای متخلفان صادر می شود.

در حال حاضر بیش از 160 دوربین مکانیزه، تخلفات ورود غیر مجاز به این محدوده را ثبت می‌کنند و آمارهای به دست آمده حاکی از آن است که ورودی‌های بزرگراهی به محدوده زوج و فرد، بیشترین تخلفات را ثبت کرده‌اند.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تایید آغاز صدور جریمه ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد توسط دوربین‌های مکانیزه، از توبیخ 140 خودرو در هر روز به دلیل پوشاندن پلاک خبر داد و گفت:‌ رانندگانی که در ورودی‌های طرح، اقدام به پوشاندن پلاک خودروی خود می‌کنند، علاوه بر اعمال قانون و توبیخ، به مقام قضایی معرفه شده و خودروهای آن‌ها توقیف می‌شود.

20102

کد خبر: 566391

وب گردی

وب گردی