فیلم هایی که پیش از اکران در فضای مجازی منتشر شدند

دو فیلم «بازگشته» و«هشت نفرت انگیز» از مهمترین فیلم‌های سال 2015 ، پیش از آغاز اکران عمومی خود به صورت غیرقانونی در فضای مجازی منتشر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که تا اکران دو فیلم «بازگشته» ساخته «الخاندرو گونزالز ایناریتو» و «هشت نفرت انگیز» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» چند روزی باقی مانده، گزارش‌ها حاکی از آن است که این دو فیلم مطرح تاکنون صدها هزار بازار به صورت غیرقانونی در فضای مجازی دانلود شده‌اند.

وب‌سایت «Torrent Freak» گزارش داده است که فیلم «بازگشته» تاکنون بیش از 300 هزار بار بصورت غیرقانونی در فضای مجازی دانلود شده است

فیلم «بازگشته» به کارگردانی «ایناریتو» از 25 دسامبر اکران محدود خود را چهار سالن سینما آغاز می‌کند و در جوایز گلدن گلوب امسال درچهار بخش از جمله بهترین فیلم‌، کارگردانی و بازیگر مرد (لئوناردو دی کاپریو) نامزد کسب جایزه شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، وسترن جدید «تارانیتنو» نیز تا به امروز 220 هزار بار پیش از آغاز اکرانش توسط کاربران اینترنتی دانلود شده است، در حالی که «تارانتینو» فیلم «هشت نفرت انگیز» را از تاریخ 25 دسامبر در 100 سالن سینمایی اکران خواهد کرد.

وسترن «هشت نفرت انگیز» که در جوایز گلدن گلوب 2016 نامزد کسب 3 جایزه است، پیش از این نیز در سال 2014 هدف لو رفتن بخش‌هایی از فیلمنامه قرار گرفت و نسخه کامل فیلمنامه آن در وب‌سایت «Gawker» منتشر شد.

براساس گزارش سایت «Torrent Freak» و سایر منابع نسخه لو رفته فیلم‌های «اعتقادنامه»، «کارول»، «اتاق»، «جوی»، «بروکلین» و «در قلب دریا» نیز در فضای مجازی موجود است.

تاکنون دو کمپانی «فاکس قرن بیستم» و «وینستن» درباره اتفاقات اخیر اظهار نظر نکرده‌اند.
503502

کد خبر: 566444

وب گردی

وب گردی