یاسر هاشمی: دوست داریم دادکان در کنارمان بماند/توجه خاصی به ورزش داریم

ریاست دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دادکان درهرپست و مقامی که باشد کارش را به نحو احسنت انجام می دهد.

یاسر هاشمی رفسنجانی درگفت وگو باخبرنگار ایسکانیوز در خصوص ورزش دانشگاه در دانشگاه آزاد و توجه زیاد به این مساله گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه و جدی به ورزش کشور دارد. یکی از رکن های اصلی در حوزه سرمایه گذاری، دانشگاه آزاد است که کمک چشمگیری هم به پیشرفت ورزش درهمه عرصه ها کرده است. یکی از اصلی ترین قشرهای جامعه هم، قشر دانشجو محسوب می شود که معا ونت ورزشی دانشگاه در نشاط و شادابی دانشجویان توجه زیادی دارد و علاوه بر ارتقای دانش آن ها به سلامت و نشاط هم اهمیت می دهد. به تازگی هم باشگاه فرهنگی ، ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شده است که خیلی به پیشرفت ورزش دانشگاهی و ورزش حرفه ای کشور کمک می کند.

هیأت مدیره دانشگاه در مورد برنامه های آینده تیم های دانشگاه گفت : در جلسات آینده که تشکیل می شود نظرات مدیران مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات گرفته می شود. رویکرد اصلی معاونت دانشگاه به حوزه ورزش حرفه ای و قهرمانی، توسعه ورزش همگانی است و با مطالعه و برنامه ریزی و سرمایه گذاری صحیح به پیشرفت قابل توجهی خواهیم رسید .

وی در مورد حضور دادکان در فدراسیون فوتبال افزود، شاخصه ها رو به رشد است و من اصلاً دوست ندارم دادکان از دانشگاه برود، اما اگر رفتن او به ورزش کشورم کمک می کند موافق حضور او در فدراسیون فوتبال هستم.دادکان درهرپست و مقامی که باشد کارش را به نحو احسنت انجام می دهد و امیدوارم هرکجا فعالیت دارد به نفع کشور و جوانان باشد.

604/602/601

کد خبر: 566702

وب گردی

وب گردی