مدارک پریرا و پادووانی به فدراسیون فوتبال برزیل برای صدور ITC ارسال شد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید ساعت ۰۰:۰۱ بامداد ۲ دی مدارک دو بازیکن برزیلی محروم این باشگاه در نیم فصل نخست به فدراسیون فوتبال برزیل برای صدور ITC ارسال شد.

به گزارش ایسکانیوز، رسول خوروش با بیان اینکه اردوی سپاهان پس از تعطیلات لیگ در دبی لغو شد، اظهار کرد: فعلا تمرینات را برگزار می کنیم تا برای دو بازی مقابل استقلال خوزستان و ذوب‌آهن آماده باشیم. قرار بود پس از دیدار با ذوب آهن به اردوی دوبی برویم که این موضوع منتفی است و در اصفهان اردویی را برگزار می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اقدامات این باشگاه برای صدور ITC لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی، دو بازیکن برزیلی سپاهان که در نیم فصل نخست نتوانستند به میدان بروند، افزود: ساعت ۱۲:۰۱ بامداد مدارک‌مان را که تکمیل کرده بودیم با کمک فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال برزیل فرستادیم. زمان صدور ITC به برزیلی ها بستگی دارد و ما هم منتظر آنها هستیم. کار خودمان را انجام می دهیم و اگر مشکل برزیلی ها حل شود در دو دیدار تا تعطیلات از آن ها استفاده می کنیم.

او در ادامه به وجود یک جای خالی در لیست بازیکنان سپاهان اشاره کرد و گفت: در حال بررسی هستیم تا یک بازیکن خوب چند پسته را انتخاب کنیم چرا که ما فقط امکان جذب یک بازیکن در نیم فصل را داریم. این بازیکن به احتمال زیاد خارجی است چرا که بازیکنان خوب ایرانی در تیم های خود مشغول به بازی هستند.

خوروش در پایان افزود: بعد از ظهر روز جمعه به خوزستان می رویم تا برای بازی با استقلال آماده شویم.

604/601

کد خبر: 566819

وب گردی

وب گردی