وضعیت رحمانی در تراکتورسازی فردا مشخص می شود

بختیار رحمانی بازیکن سرباز تیم تراکتورسازی که این روز های اخبار زیادی در خصوص وی شنیده می شود.

به گزارش ایسکانیوز،در روز های اخیر کسری خدمت و جدایی وی در نیم فصل سوژه رسانه ها شده بود که این بازیکن مصاحبه های متعددی در خصوص وضعیت نامناسب مالی در تراکتورسازی انجام داده است.

گفته می شود، سرمربی تراکتورسازی از باشگاه خواسته در صورت امکان رضایتنامه بختیار رحمانی را نیز صادر کنند تا او در تیم دیگر مشغول به فعالیت شود.

همچنین شنیده می شود، وضعیت این بازیکن با توجه به شایعات و حواشی در بازی امروز مقابل استقلال تهران، فردا در جلسه ای که بین مسئولین باشگاه و تیم برگزار خواهد شد مشخص می شود.

ظاهرا مسئولین باشگاه به این بازیکن پیام داده اند تا در اسرع وقت پرونده و مستندات خود را مبنی بر کسری خدمت را نشان دهد.

تیم فوتبال استقلال در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال بختیار رحمانی است و این موضوع را پرویز مظلومی امروز رسماً در نشست خبری اعلام کرد.

این در حالی است که بعد از بازی تیم‌های استقلال و تراکتورسازی و شعارهای تماشاگران برعلیه بختیار احتمال جدایی وی به بالاترین حد ممکن رسیده است.

همچنین، سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی که امشب قصد حضور در تهران را دارد با حضور در فرودگاه با بازیکنان و جمعی از هواداران استقلال روبرو شد و در حالی که هواداران استقلال او را دوره کرده بودند، در پاسخ به این سوال که آیا بختیار رحمانی را در اختیار استقلال قرار می‌دهد، گفت: بختیار رحمانی فعلاً سرباز است و ما نمی‌توانیم در نیم فصل او را به استقلال واگذار کنیم.

603/601

کد خبر: 566825

وب گردی

وب گردی