رانیری از خاطرات بد خود با مورینیو گفت

سرمربی لسترسیتی اعتراف کرد که مورینیو بارها به او توهین و بد رفتاری کرده اما با این حال از اخراج او اصلا خوشحال نشد.

به گزارش ایسکانیوز مورینیو از مربیانی است که برای رسیدن به پیروزی دست به هر کاری می زند. او حاضر است برای پیروز شدن تیم خود با مربیان حریف درگیر شود و اظهارات تند و تمسخر آمیزی را درباره آنها بر زبان آورد. این را به خوبی کلودیو رانیری سرمربی لسترسیتی می داند.

هر چند رانیری از مورینیو خاطرات خوبی ندارد، اما تاکید کرد که از اخراج این مربی پرتغالی ناراحت شده است.

سرمربی لسترسیتی گفت: وقتی در ایتالیا هدایت یوونتوس را بر عهده داشتم و مورینیو هم در اینتر مربیگری می کرد بارها پیش آمد که او به من توهین کرد و اظهارات تندی را بر زبان آورد. این شگرد مورینیو است و معمولا برابر مربیان تیمهای مقابل دست به چنین کارهایی می زند، چرا که برای او تنها پیروز شدن مهم است.

او ادامه داد: هر چند مورینیو با من چنین رفتارهایی را کرد اما از اخراج او ناراحت هستم و احساس خوبی ندارم. البته باید این را هم بگویم که مورینیو نخستین کسی بود که وقتی به عنوان سرمربی لسترسیتی انتخاب شدم به من تبریک گفت و بعد از بازی هم من را در آغوش گرفت.

دو تیم چلسی و لستر سیتی در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک لسترسیتی به پایان رسید و باعث شد تا سران باشگاه چلسی به همکاری خود با مورینیو پایان دهند و این مربی سرشناس پرتغالی را از کار برکنار کنند.

این درحالی بود که او به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده بود و پرافتخارترین سرمربی تاریخ این باشگاه لندنی هم به شمار می آمد.

601/601

کد خبر: 566827

وب گردی

وب گردی