شهباززاده: خوشحالم که در دو هفته اخیر توانسته‌ام گل بزنم

مهاجم استقلال می‌گوید از طرف هم تیمی‌هایش پیروزی آبی‌پوشان پایتخت برابر تراکتورسازی را به منصور پورحیدری تقدیم می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره صعود تیمش به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران گفت: صعود خیلی شیرینی بود و معتقدم که به دو دلیل موفق شدیم تا به مرحله بعدی برویم. اول اینکه ما انگیزه خیلی بالایی برای صعود داشتیم تا آن را به منصورخان پورحیدری تقدیم کنیم و دوم اینکه حساسیت بالای بازی به ما انگیزه مضاعف داده بود. خدا را شکر که توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و به مرحله بعدی برویم. وی درپاسخ به سوالی درباره محرومیتش از فینال جام حذفی گفت: متاسفانه یک کارت در بازی با تراکتورسازی گرفتم. البته هنوز استعلام نگرفته‌ایم تا ببینیم در بازی با فولاد برای من کارتی ثبت شده است یا نه. به هرحال من وقتی شنیدم که از فینال جام حذفی محروم شده‌ام خیلی ناراحت شدم ولی دیگر نمی‌خواهم به آن فکر کنم و تلاش می‌کنم به تیمم در لیگ کمک کنم.

مهاجم استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر افتش در چند هفته گذشته و اوج‌گیری مجددش در دو هفته اخیر، بیان کرد: هیچوقت نگران این نبودم که افتم ادامه دار می‌شود. من همیشه تلاش می‌کنم و خوشحالم که در دو هفته اخیر توانسته‌ام گل بزنم. از الان به بعد کار ما سخت‌تر است چون همه تیم‌ها از همدیگر شناخت دارند و همه ما بازیکنان باید تلاش کنیم تا به تیممان کمک کنیم و باعث پیشرفت استقلال شویم. استقلال از ابتدای فصل وضعیتش خیلی بهتر شده و روند ما روند صعودی است. وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به گل دومش به تراکتور چیست چراکه از این گل افراد مختلفی تمجید کرده‌اند، گفت: اگر هواداران از گل من خوششان آمده، نظر لطفشان است. این گل من تمرین شده بود و ما کلا همه عملکردی که در زمین نشان می‌دهیم را تمرین می‌کنیم. من خودم هم اعتقاد دارم که در تمرین خیلی چیزها را می‌توان یاد گرفت و خوشحالم که با گل‌های من فینالیست شدیم. این گل‌ها را هم به منصور پورحیدری و ممد جباری که دو روز پیش تولدش بود تقدیم می‌کنم.

شهباززاده درباره مصاف استقلال و سیاه جامگان بیان کرد: ما تلاش خود را می‌کنیم تا برابر سیاه جامگان هم پیروز شویم. باید ریکاوری مناسبی برای آن بازی داشته باشیم. هواداران از ما توقع موفقیت دارند و ما هم تلاش می‌کنیم تا روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و همچنان در کورس صدر جدول باقی بمانیم. او در پاسخ به این سوال که آیا به نظر او استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، گفت: ما باید تلاش خودمان را بکنیم و ان‌شاءالله با کسب یک قهرمانی دل هواداران را شاد می‌کنیم هرچند که کار ما خیلی سخت است و نمی‌شود قولی بابت قهرمانی داد. در کل ما تلاش می‌کنیم و امیدوارم که هواداران هم ما را کمک کنند. مهاجم استقلال در پایان با ابراز تاسف از درگذشت مهدی عبداللهی بازیکن تیم خلخال دشت افزود: متاسفانه شنیدم مهدی عبداللهی کاپیتان خلخال دشت در یک سانحه رانندگی درگذشته که این مصیبت را به خانواده او و فوتبال اردبیل تسلیت می‌گویم.

604/602

کد خبر: 566909

وب گردی

وب گردی