مظلومی به استقلالی ها چه گفت؟!

دور جدید تمرین استقلال پس از پیروزی مقابل تیم تراکتورسازی آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز ، تمرین امروز استقلال از ساعت 13:30 در کمپ استقلال برگزار شد که حاشیه های این تمرین به شرح زیر است:

* در این نوبت تمرینی خسرو حیدری، امید ابراهیمی، مهدی رحمتی و وحیدطالب لو حضور نداشتند.

*بهنام برزای به دلیل شرکت در مراسم عروسی پسردایی اش با کسب اجازه از مربیان در نوبت تمرینی امروز شرکت نکرد او به محل تمرین آمده و بعد از دقایقی محل تمرین را ترک کرد.

* پرویز مظلومی حدود 20 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و که امروز با لباس شخصی در تمرین حاضر شده است در گوشه ای از زمین تمرین را نظاره می کند.

وی خطاب به بازیکنان اظهار داشت: ما تا امروز وقت داشتیم در خصوص برد مقابل تراکتور خوشحالی کنیم. از امروز باید خودمان را برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر آماده کنیم. در دور برگشت جمع کردن امتیازات سخت است. نباید امتیازی از دست بدهیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. از تلاش و زحمات شما بازیکنان تشکر می کنم.

سپس بازیکنان و مربیان باشوخی خطاب به بهنام برزای که برای کسب اجازه برای حضور در مراسم عروسی بستگان خود در تمرین حضور یافته بود اعلام کردند که تیم در نبود تو توانست سه امتیاز را کسب کند و این جمله بازیکنان با خنده برزای همراه شد.

*آرش برهانی که به دلیل سرماخوردگی نتوانسته بود استقلال را در دیدار مقابل تراکتورسازی همراهی کند دقایقی را با مجید صالح به صحبت پرداخت. این مهاجم امروز بدون هیچ مشکلی با استقلال تمرین کرد.

*بحث حضور پرسپولیس در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی سوژه بازیکنان استقلال بود. گویا قرار است از این پس پرسپولیسی ها نیز در این زمین به تمرین بپردازند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل تراکتورسازی به طور ثابت بازی کرده بودند بعد از حدود 20 دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

* حدود 20 هوادار امروز از نزدیک تمرین استقلال را تماشا می کنند.

602/602

کد خبر: 566921

وب گردی

وب گردی