هیدینک: خوشحالم به چلسی برگشتم اما نباید این مسئولیت را به من می دادند

سرمربی جدید آبی‌پوشان لندن از بازگشت به استمفوردبریج ابراز خرسندی و در عین حال اعتراف کرد که این مسئولیت نباید به او واگذار می‌شد.

به گزارش ایسکانیوز، گاس هیدینک امروز (چهارشنبه) در اولین کنفرانس خبری خود پس از انتصابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال چلسی برای جانشینی ژوزه مورینیو، از بازیکنانش خواست که عملکرد خود را پس از اخراج آقای خاص ارزیابی کنند.

هیدینک که تا پایان فصل جاری هدایت چلسی را برعهده دارد و هدفش در این تیم بازگرداندن آبی‌پوشان لندن به جمع مدعیان از رده شانزدهم جدول است، اظهار داشت: من الان و در حالی که نیمی از فصل گذشته است، نباید اینجا می‌بودم، چون وضعیت فعلی چلسی بدان معناست که برخی چیزها در این تیم آن‌طور که در ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد، خوب پیش نرفته است. خوشحالم که برگشته‌ام. چند سال پیش بود که من در شرایطی مشابه به وضعیت فعلی، هدایت چلسی را قبول کردم و مانند آن دوره باز هم تمام تلاشم را برای کمک به تیم خواهم کرد.

هیدینک ادامه داد: من الان نباید اینجا حضور می‌داشتیم و این یک واقعیت درباره شرایط فعلی تیم چلسی است. با این حال خوشحالم که برگشته‌ام، چون دفعه قبلی با علاقه فراوان نسبت به چلسی برای این تیم کار کردم. کار کردن در کنار این بازیکنان همیشه لذتبخش است.

سرمربی هلندی پیشین تیم ملی هلند در پایان تأکید کرد: روز سه‌شنبه من گفت‌و‌گویی مفصل با بازیکنانم داشتم. به آنها گفتم در فوتبال برخی اتفاقات رخ می‌دهد، اما شما باید بروید و چند ثانیه و نه بیشتر به خودتان در آینه نگاه کنید و بپرسید که در وضعیتی که برای تیم‌تان شکل گرفته است، چقدر سهم دارید. به آنها گفتم به عنوان بازیکنانی حرفه‌ای باید در آینه نگاه و عملکردشان را نقد کنند.

اولین بازی چلسی با هدایت گاس هیدینک سه روز دیگر در خانه برابر واتفورد است.

601/601

کد خبر: 566999

وب گردی

وب گردی