سقوط «پهباد» پشت‌ سر قهرمان اتریشی

در جریان یکی از مسابقات اسکی در ایتالیا حادثه‌ای عجیب رخ داد.

به گزارش ایسکانیوز، مارسل هیرشر، قهرمان چهار دوره مسابقات جام جهانی، شب گذشته (سه‌شنبه) در جریان دور دوم از مسابقات آلپاین اسلالوم «مادونا دی‌کامپیلیو» ایتالیا در حالی که در حال رد کردن موانع بود، پهبادی که دوربین فیلمبرداری را حمل می‌کرد، درست پشت‌سر او و به فاصله چند سانتی‌متری از این اسکی‌باز اتریشی به پیست برخورد کرد.

هیرشر 26 ساله که با وجود این اتفاق عجیب موفق شد با اختلاف 1.25 ثانیه نسبت به هنریک کریستوفرس نروژی به عنوان دومی این مسابقات برسد، در خصوص این حادثه گفت: این اتفاقی ناگوار است. چنین چیزی نباید هرگز رخ دهد، چون ممکن است باعث ایجاد مصدومیتی جدی شود.

این اسکی‌باز اتریشی همچنین پس از این اتفاق عجیب در صفحه «اینستاگرام» خود به حالت شوخی نوشت: ترافیک هوایی شدیدی در ایتالیا وجود دارد!

مارسل هیرشر که مدال نقره المپیک زمستانی سوچی 2014 را در کارنامه‌اش دارد، در ماه مارس بود که اولین اسکی‌بازی لقب گرفت که در مجموع مسابقات آلپاین اسلالوم مردان موفق شد برای چهارمین سال پیاپی به عنوان قهرمانی برسد.

سایت فدراسیون جهانی اسکی در این باره نوشت؛ در حالی که فیز و شرکایش برای پوشش مسابقات از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند تا به هواداران تجربه نویی را منتقل کند، برخورد پهباد به پیست مسابقه نباید دوباره تکرار شود. در حالی که پرواز پهباد بالای سر تماشاگران در ایتالیا بر خلاف کشورهایی همچون اتریش، سوئیس و چندین کشور دیگر مجاز است، فدراسیون جهانی اسکی از پخش‌کنندگان تلویزیونی محلی ایتالیا می‌خواهد که در خصوص چرایی سقوط این پهباد تحقیق کنند و تأکید کرد که این اتفاق نباید تکرار شود.

کمپانی «اینفرانت اسپورتس اَند‌ مدیا» که مسئول پوشش و پخش این مسابقات اسکی در ایتالیا است از مارسل هیرشر و فدراسیون جهانی اسکی به خاطر سقوط این پهباد در پیست عذرخواهی کرد.

601/601

کد خبر: 567001

وب گردی

وب گردی