توصیه جالب هیدینک به بازیکنان چلسی برای فرار از بحران

سرمربی چلسی به بازیکنان تیمش توصیه کرد تا چهره خود را به دقت در آینه نگاه کنند و بیشتر درباره خود تفکر کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیلی میل، باشگاه چلسی پس از جدایی مورینیو از این تیم تصمیم گرفته است تا گاس هیدینک سرمربی هلندی را تا پایان فصل به عنوان جانشین او معرفی کند.

هیدینک که در انتخابی یورو 2016 نتایج بسیار ضعیفی با هلند کسب کرد و از تیم ملی هلند کنار گذاشته شد، قبلا در تیم چلسی توانسته بود با چلسی به قهرمانی جام حذفی در سال 2009 دست یابد و همراه این تیم به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد اما شکست برابر بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت که با گل ثانیه پایانی اینیستا به پایان رسید، باعث شد جاه‌طلبی‌های او با چلسی در همان سال به پایان برسد.

گاس هیدینک 69 ساله در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی چلسی گفت: این برای دومین بار است که اینجا در خدمت باشگاه چلسی هستم. قبلا نیز یکبار به همین شکل چنین سناریویی برای من تکرار شد و در سال 2009 در این تیم بودم. می دانم که قرار نبود من اینجا باشم ولی اتفاقاتی است که رخ داده است. من می دانم که مورینیو چه جایگاهی دارد. من افتخارات او را حفظ نیستم ولی برای او احترام زیادی قائل هستم.

این سرمربی هلندی در ادامه گفت: من به خوبی می دانم که بازیکنان چلسی اصلا در حد و اندازه های خود نبودند ولی تا زمانی که این موضوع را به چشم خودم نبینم و به من اثبات نشود تصمیمی درباره بازیکنان نمی گیرم. من در حال حاضر هیچ پیش زمینه ذهنی از بازیکنان ندارم اینجا هستم تا به این تیم کمک کنم تا از بحران بیرون بیاید و از خودم خاطرات خوبی به جای بگذارم.

هیدینک در ادامه گفت: از بازیکنانم می خواهم به دقت به چهره خود در آینه دقت کنند و بررسی کنند و نظرشان را به من بگویند. من به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم با کمک آنها از این شرایط بیرون می آییم. جایگاهی که چلسی در جدول رده بندی دارد اصلا در حد و اندازه های این تیم نیست. خوشبختانه برد ارزشمندی را برابر ساندرلند کسب کردیم و توانستیم روحیه خود را بازیابیم و این هفته نیز در خانه باید برابر واتفورد به میدان برویم و مطمئن هستم با حمایت هواداران می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

چلسی شنبه باید در هفته ماقبل پایانی نیم فصل در خانه برابر واتفورد به میدان برود و سپس در باکسینگ دی کریمس در خانه منچستریونایتد به میدان برود.

601/601

کد خبر: 567028

وب گردی

وب گردی