هیدینک: هازارد باید احیا شود

سرمربی هلندی چلسی می گوید ادن هازارد باید فرم خوب فصل قبل را بدست بیاورد و هر چه زودتر همان هازارد فصل قبل شود.

به گزارش ایسکانیوز، ادن هازارد فصل قبل توانست با بازی‌های خوب خود چلسی را به قهرمانی در لیگ برتر برساند. هر چند کاستا بیشترین گل را در چلسی فصل قبل به ثمر رساند ولی تاثیرگذاری هازارد در بازی های تیمش بسیار زیاد بود. با این حال هازارد در این فصل اصلا با فصل قبل قابل مقایسه نیست و نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و همین عامل اصلی افت چلسی بوده است.

او این فصل تنها یک گل برابر آرسنال به ثمر رساند و دو بار نیز پاس گل داده تا آمار ضعیفی داشته باشد. همین آمار ضعیف باعث شده خیلی‌ها هازارد را در کنار کاستا و فابرگاس متهم به کم کاری در این تیم برای اخراج مورینیو کنند. در واقع مصدومیت هازارد بود که در بازی برابر سوانسی منجر به اخراج دکتر کارنیرو و در ادامه ایجاد حاشیه‌های مختلف چلسی شود. موضوعی که هازارد هیچ واکنشی در برابر آن نداشت ولی به نظر می‌رسد از رفتار مورینیو با پزشک تیمشان ناراحت است.

گاس هیدینک سرمربی هلندی و موقت چلسی که در اولین حضور در حالی که روی نیمکت ننشسته بود تیمش با نتیجه 3 بر یک ساندرلند را شکست داد فردا (شنبه) برای اولین بار در بازگشت دوباره به چلسی روی نیمکت این تیم خواهد نشست و امیدوار است دومین برد پیاپی آبی ها را این بار برابر واتفورد کسب کند.

هیدینک درباره عملکرد ستاره بلژیکی خود گفت: چیزی که واضح است این که او فصل قبل یکی از بهترین های تیم بود و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بهترین بازیکن لیگ شد ولی این فصل افت کرده است. قطعا دلایل زیادی برای افت او وجود دارد که درصدد مرتفع کردن آنها هستیم. من مطمئنم که هازارد بار دیگر به فرم مطلوب خود بازخواهد گشت. او باید دوباره احیا شود و فرم خوب خود را بدست اورد.

او ادامه داد: هازارد کاپیتان تیم ملی کشورش است و یکی از مهمترین بازیکنان ما. امیدوارم او خیلی زود غرور از دست رفته خود را پیدا کند و بار دیگر بتواند همان هازارد فصل قبل شود. متاسفم که او اخیرا با مصدومیت روبرو شده ولی فکر می‌کنم او بتواند تیم را برابر واتفورد همراهی کند.

در حال حاضر صحبت‌های زیای درباره بازگشت دیدیه دروگبا به چلسی به عنوان بازیکن و مربی شنیده می‌شود. هیدینک درباره این موضوع گفت: این مسئله ارتباطی به من ندارد و مسئولان تیم باید با مونترال مذاکره کنند و ببینیم قرار است چه تصمیمی گرفته شود. من از اینکه در چلسی کنار دروگبا کار کنم استقبال می‌کنم. در نهایت می‌خواهم از صبوری هوادارانمان تشکر کنم و به آنها بگویم که تمام تلاشمان را در دیدارهای باقی مانده خواهیم کرد.

601/601

کد خبر: 567185

وب گردی

وب گردی