6 دی ماه، آخرین مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری  94

فرصت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره دکتری (ph.d) سال ۹۴ تا روز یکشنبه ۶ دی ادامه دارد و نتایج چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌‌های اعلام شده در هفته سوم دی ماه برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، طبق اعلام حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوره دکتری ( ph.d) سال 94 از ساعت 18 روز چهارشنبه 2 دی ماه آغاز شد و تا روز یکشنبه 6 دی ادامه دارد.

با توجه به اینکه برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برایی پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ کرده‌اند و ظرفیت برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی تکمیل نشده است، داوطلبانی که در آزمون ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی که در شهریور ماه اعلام شد، قرار نگرفتند (اعم از اینکه مجاز به انتخاب رشته نشده یابه عنوان معرفی شده چندبرابر برای مصاحبه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی معرفی شده یا نشده‌اند)، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های ثبت‌نام میتوانند از تاریخ دوم دی ماه لغایت 6 دی ماه 1394 به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب کدرشته ‌محل‌های تحصیلی (حداکثر 10 کدرشته محل) مطابق رشته امتحانی خود اقدام کنند.

گزینش‌ نهایی در هر یک‌ از کد رشته‌‌های تحصیلی اعلام شده، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) و اطلاعیه‌های قبلی انجام‌ خواهد شد.

آن‌دسته‌ از داوطلبانی که‌ اسامی آنها در شهریور ماه 94 به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی در یکی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی ‌(اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام‌نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

تمام متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 94 موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده باشند. نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

نتایج چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌‌های مندرج در این اطلاعیه در هفته سوم دیماه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

20104

کد خبر: 567230

وب گردی

وب گردی