توضیحات پلیس تهران درباره مرگ یک مأمور راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهور پایتخت با تایید خبر مرگ یکی از پرسنل راهور بر اثر ایست قلبی، به سابقه بیماری ریوی وی اشاره کرد و گفت: با توجه به تاثیر آلودگی هوا،‌ نمی‌توان ارتباط مستقیمی میان این حادثه دردناک و آلودگی هوا، پیش از انجام اقدامات کارشناسی عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشرق، سردار سیدتیمور حسینی در واکنش به انتشار خبر مرگ یکی از مأموران پلیس راهور پایتخت در منطقه 10 به دلیل ایست قلبی و مرتبط بودن مرگ وی با آلودگی هوا، گفت:‌ متأسفانه این اتفاق ناگوار چند روز پیش به وقوع پیوست و این در حالی بود که وی پیش از این سابقه ناراحتی ریوی داشته است.

او با بیان اینکه مرتبط بودن این حادثه ناگوار با آلودگی هوای پایتخت نیازمند بررسی کارشناسی است، گفت: گرچه شغل همکاران ما در سطح معابر پایتخت آسیب‌های خاصی را به همراه دارد ولی با توجه به تاثیر آلودگی هوا در مرگ وی،‌ نمی‌توان ارتباط مستقیمی میان این حادثه دردناک و آلودگی هوا، پیش از انجام اقدامات کارشناسی عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به این سوال که پلیس، برای کم‌اثر کردن تاثیرات آلودگی هوا بر مأموران پلیس راهور که همواره در سطح معابر و در معرض آلاینده‌های هوا قرار دارند، گفت: ما همچون گذشته، توزیع ماسک و توزیع روزانه یک وعده شیر برای تمامی پرسنل پلیس راهور پایتخت از جمله مواردی است که به منظور کم اثر کردن تأثیرات آلودگی هوا انجام می‌شود.

حسینی گفت: علاوه بر این موارد، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور ارتقای سلامت جسمانی پرسنل خود، هفته‌ای یک بار تمرینات ورزشی از جمله کوه‌پیمایی را در دستور کار خود قرار داده است.

20102

کد خبر: 567276

وب گردی

وب گردی