هیدینگ: انتخاب من به معنی حل سریع تمام مشکلات نیست

سرمربی جدید تیم فوتبال چلسی در آستانه دیدار فردا (شنبه) برابر واتفورد با هشدار به هواداران تیم گفت: انتخاب من به معنی حل سریع تمام مشکلات نیست.

به گزارش ایسکانیوز، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری، 10 روز قبل، از سوی آبراموویچ رئیس این باشگاه از کار برکنار شد.
گاس هیدینگ نیز شنبه بعد از برکناری ژوزه مورینیو، هدایت تیم چلسی را بر عهده گرفت.
مورینیو در حالی از هدایت چلسی کنار رفت که پس از 16 بازی 9 باخت را با این تیم متحمل شد و آبی های لندن تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند.
سرمربی 69 ساله چلسی ضمن اعتراف به اینکه قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر کار آسانی نیست، تاکید کرد: تیم به سرعت پیشرفت نخواهد کرد و بر مشکلات خود فائق نخواهد شد.
آبی پوشان لندن در اولین دیدار در غیاب مورینیو شنبه گذشته توانستند با نتیجه 3 بر یک ساندرلند را شکست دهند.
دیدار فردا (شنبه) برابر واتفورد اولین حضور هیدینگ خواهد بود که در حضور موقت خود در چلسی، توانست این تیم را قهرمان سال 2009 جام حذفی کند.
وی در این باره گفت: اگر نگاهی به فصل گذشته و قهرمانی چلسی بیندازید، قطعا با هدف مشخص به استقبال فصل آینده می روید. کسب قهرمانی دوباره حتی در لیگ برتر آسان نیست. این هدف اصلی ما است. هدف های دیگر ما، قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا و جام حذفی انگلیس است که کار آسانی نیست.
هیدینگ افزود: این آسان نیست که بگویم من اینجا هستم و تمام مشکلات حل شده است.
سرمربی سابق تیم ملی هلند ادامه داد: من مسابقه را دیدم و بازیکنان از بازی خیلی لذت بردند و من تحت تاثیر بازی آنان قرار گرفتم.
وی ضمن ابزاز امیدواری از قرار گرفتن چلسی در میان چهار تیم برتر، گفت که این کار آسانی نیست.
هیدینگ در این باره گفت: از لحاظ ریاضی، ممکن است. ولی این لیگ خیلی قوی است.
تیم های لسترسیتی، کریستال پالاس و واتفورد همگی ثابت کردند قدرتمند هستند.
هم اکنون چلسی با 18 امتیاز و 20 امتیاز اختلاف نسبت به لسترسیتی صدرنشین، در مکان پانزدهم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

601/601

کد خبر: 567317

وب گردی

وب گردی