هاشمی: دادگان مدیر ورزشی است که به تعریف احتیاج ندارد/در ضعف تیم خودم را مقصر می دانم

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی گفت:دکتر محمد دادگان مدیر سالمی است و احتیاجی به تعریف تمجید ندارد چون اثبات شده است.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: در حال حاضر تیم ا دچار نوسان شده و باید هرچه زود تر این مشکل را مرتفع کنیم اختلافمان را با حریفان زیاد کرده بودیم اما با انجام چند اشتباه در هفته های اخیر امتیازات مهمی را از دست دادیم.

وی افزود:بازی با شیمدر را بردیم اما چون عملکردمان راضی کننده نبود و نسبت به قبل کمی ضعف داشتیم فرقی با باخت نداشت تلاش مان در راستای بهتر شدن و آمادگی بیشتر بازیکنان مثل گذشته است و امیدوارم هرچه زود تر به این مهم دست یابیم.

هاشمی ادامه داد:دکتر دادگان مدیر سالمی است و اثبات شده است فکر نمی کنم او از تعریف های زیاد خوشحال شود و بیشتر به دنبال روند صعودی و بهبود ورزش است و تمام و کمال از بسکتبال و سایر رشته ها حمایت کرده است.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد:در نوسانی که در تیم به وجود آمده خودم را مقصر می دانم ولی در موفقیت و شکست همه نقش دارند و نباید در زمان شکست ها خودمان را مخفی کنیم.

وی افزود:بازیکنان شایسته ای را جذب کردیم و با این نفرات تمرینات پرفشار و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و آمادگی جسمانی بازیکنان بالا است.

603/601

کد خبر: 567413

وب گردی

وب گردی