اولین دوره مسابقات فن بیان در واحد علوم دارویی/تقدیر از برگزیدگان

اولین دوره مسابقات فن بیان  و سخنوری با هدف ایجاد آمادگی و آموزش دانشجویان برای حضور در سمینارها، همایش ها و ارتقای سطح سخنوری در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم دارویی، اولین مسابقه فن بیان و سخنوری با حضور حبیب میدان چی، عضو انجمن مدیریت استراتژیک ایران، عضو هیئت مؤسس، هیئت مدیره و مدیر مؤسسه انوار دانش و فاطمه محمدی مدیر کل فرهنگی دانشگاه یادگار امام(ره) و مجری شبکه ifilm و شبکه یک سیما در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار شد.

به دنبال استقبال خوب دانشجویان از مجموعه کارگاه های فن بیان و وجود استعدادهای نهفته در دانشجویان شرکت کننده مرحله اول این مسابقات در تاریخ 17 آذرماه و مرحله نهایی روز سه شنبه ۲آذر ماه با حضور دکتر سید مهدی رضایت، ریاست واحد علوم دارویی، دکتر سپیده اربابی، معاون پژوهش و فناوری، دکتر فاطمه عشوری، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد.

دکتر عشوری، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد علوم دارویی، بیان کرد این مسابقه بعد از برگزاری سه دوره کلاسهای فن بیان و سخنوری با هدف ایجاد آمادگی و آموزش دانشجویان برای حضور در سمینارها، همایش ها و ارتقای سطح سخنوری طراحی و برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از کادر اجرایی این مسابقه شامل دانشجویان، اعضاء بسیج دانشجویی و انجمن شیمی کاربردی، از زحمات علی پیکری در برگزاری این دوره ها و همکاری در بخش اجرایی مسابقه بسیار قدردانی کردند.

لازم به ذکر است، در پایان این مسابقات میترا عقیلی، دانشجوی شیمی کاربردی و نسیم خشنودی دانشجوی داروسازی به عنوان نفرات برتر برگزیده شده و با اهدا هدیه نقدی، لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از دانشجویان، آتنا آرایی مهر، میترا امینی، مهدیه جعفری، ریحانه حسن قربان، راضیه رمضانی هور، گلنوش زرین فر، زهرا عباسی، امیررضا علی نواز، ساره علیزاده، محمد امین کاشانی، علیرضا نوروزیان، فرناز نافعی نیز با اهداء لوح به عنوان شایسته تقدیر قدر دانی شد.

20101

کد خبر: 567418

وب گردی

وب گردی