«خانه دختر» بعد از اصلاحات هم اکران نمی شود

تهیه‌کننده "خانه دختر" می‌گوید به درخواست وزارت ارشاد 4 نوبت فیلم را اصلاح کرده اما بازهم این وزارتخانه اجازه اکران فیلم را نداده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایلنا، فیلم سینمایی خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته در جشنواره فیلم فجر سال قبل به نمایش درآمد و قرار بود در سال ۹۴ اکران شود اما فیلم به‌رغم اینکه پروانه نمایش داشت، هرگز اکران نشد.

محمد شایسته با اشاره به اینکه فیلم ۴ بار پروانه نمایش گرفته است، گفت: متاسفانه با دستور وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی فیلم توقیف شده و امکان اکران ندارد.

وی ادامه داد: علی جنتی اعلام کرده؛ سازندگان فیلم اصلاحات لازم را انجام نداده‌اند. اما وقعیت این است که ما بعد از جشنواره سال گذشته در ۴ مرحله اصلاحات موردنظر را انجام دادیم.

شایسته تاکید کرد: در ۱۰ روز آینده یک نشست مطبوعاتی با حضور اهالی رسانه برگزار می‌کنم و در آن درباره وضعیت فیلم و اتفاقاتی که برای آن رخ داده است؛ مفصل صحبت می‌کنم.

فیلم سینمایی خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی با حضور حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، رویا تیموریان، بابک کریمی و نسیم ادبی ساخته شده است و به یک موضوع مهم درباره دختران می‌پردازد.
503502

کد خبر: 567451

وب گردی

وب گردی