قهرمانی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی  واحد شهر قدس

تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در مسابقات کاراته بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز،مسابقات کاراته بانوان دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران با حضور یازده تیم از واحدهای استان تهران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام(ره)و به همت اداره کل تربیت بدنی این واحد دانشگاهی برگزار گردید .در این دوره از رقابت ها تیم های شرکت کننده به صورت حذفی در مسابقات شرکت کرده و تیم کاراته بانوان واحد شهر قدس با کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره در بخش کمیته کاراته و کاتای تیمی عنوان قهرمانی این دور از مسابقات رادر هر دو بخش مذکور به خود اختصاص داد، آیین پایانی مسابقات در تاریخ سی ام مهرماه برگزار گردید. و به برگزیدگان این مسابقات مدال طلا ،نقره ،برنز و جوایز نقدی و غیرنقدی پرداخت گردید.

حسین حسن پور درویشی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در پیامی ضمن تبریک به تیم کارته بانوان واحد شهر قدس بیان نمودند:کسب مقام قهرمانی دوتیم کاراته و تکواندوی این واحد در مسابقات دانشگاه های آزاد اسلامی استان تهران مایه افتخار و خرسندی است و این موفقیت نشان از تلاش اداره کل امور ورزشی و ورزشکاران مجرب و متعهد این واحد دانشگاهی می باشد که همواره تلاش، تمرینات مستمر ، وحدت ،همدلی، مودت ،کارگروهی و کارتیمی را نقطه هدف قرار داده وبه نتایج موفقیت آمیزی دست پیدا کرده اند.

این مقام مسئول از تیم کارته خواستارشد که برای حضور در مسابقات ملی و شرکت در رقابت های بین اللمللی برنامه ریزی کنن. حسن پور درویشی ابراز امیدواری کرد که با حضور تیم های ورزشی واحد شهر قدس یکی از افتخار آفرینان و مدال آوران دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه رقابت های ملی و بین اللمللی باشد.

عضو هیأت علمی ورئیس واحد شهر قدس تصریح کرد: امروز به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای بین اللمللی در میان کشورهای جهان می تواند افتخارارزش و اقتدار ملت ایران اسلامی را که در طول تاریخ مهد تمدن وفرهنگ واقتدار ایرانی بوده است به نمایش بگذارد ودستیابی به سکوهای قهرمانی توسط خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مایه شادکامی ورسیدن به اهداف دانشگاه آزاداسلامی در جهت منویات ریاست عالی دانشگاه است.

604/602

کد خبر: 567458

وب گردی

وب گردی