کمالوند: به تراکتوربازیکن می دهم چون دوستش دارم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تراکتورسازی مهدی کیانی را از ما خواست و با صحبتی که با مدیران انجام دادیم و رضایت دادند مهدی را در آنها قرار دادیم.

به گزارش ایسکانیوز، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا درباره انتقال بازیکنان تیمش به تراکتورسازی اظهار داشت: همان طور که مطلع هستید سامان نریمان جهان و سعید آقایی را در اختیار تراکتور قرار دادیم. اما بعد از بازی با استقلال گویا روی سامان نظر مساعد نداشتند ولی مهدی کیانی را از ما خواستند و با صحبتی که با مدیران انجام دادیم و رضایت دادند مهدی را در اختیار تراکتورسازی قرار دادیم.

وی درباره جدایی کیانی گفت: مهدی جای دوری نرفته است. از طرفی بازیکن جوانی چون امیرحسین کریمی در میانه میدان می تواند جای او را پر کند. تراکتوری ها حتی اگر بازیکن دیگری هم از ما طلب کنند به عنوان برادر کوچکتر قبول خواهیم کرد. ما آذری ها حرفه ای گری را قبول نداریم و از روی عشق و احساسات تصمیم می گیریم. برای ایوب کلانتری و مهدی کیانی در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی گسترش فولاد درباره بازی با سایپا خاطرنشان کرد: تیم سایپا تیم بسیار خوب و باتجربه ای است. با داشتن بازیکنانی چون نکونام، میداودی، صادقی و غلامرضا رضایی آنها بسیار خطرناک تر شدند. از طرفی ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا در جدول رده بندی وضعیت مان بهتر شود. فکر می کنم شاهد بازی زیبایی باشیم.

وی همچنین گفت: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم. باید ببینیم بازیکنان جدیدمان در چه شرایطی هستند اما احتمال می دهم یکی، دو نفر از این نفرات بتوانند مقابل سایپا بازی کنند. پرونده نقل و انتقالات مان با جذب سامان نریمان جهان، محسن حمیدی، لئوناردو پیمنتا و سید مهدی سید صالحی بسته شد. دیگر نه بازیکنی می گیریم نه بازیکنی از دست می دهیم. البته به جز تراکتورسازی.

کمالوند در ادامه گفت: دو جلسه با امیر قلعه نویی داشتم. باشگاه تراکتورسازی دیگر نیازی به بازیکن جدید ندارد. یعنی نقل و انتقالات بین دو باشگاه تراکتورسازی و گسترش فولاد هم بسته شد. ما نسبت به بودجه ای که باشگاه در اختیارمان قرار داده بود به بهترین شکل استفاده کردیم. با اینکه افکار عمومی با بازی گسترش فولاد در نیم فصل اول موافق بودند قول می دهم در نیم فصل دوم حدود 15 درصد کیفیت بازی مان بهتر شود.

سرمربی گسترش فولاد درباره وضعیت سیدصالحی افزود: در این چند روز سید وضعیت بسیار خوبی دارد و فکر می کنم با حضور او گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی درباره اینکه گفته می شود صدور رضایت بازیکنان با اطلاع باشگاه نبوده، خاطرنشان کرد: رضایتنامه باید با امضای باشگاه صادر شود. اصلا ما حرفه ای نمی دانیم چه چیزی است. نظر آقایان زنوزی و سمندر هم همین است.

کمالوند درباره مشکل معده خود گفت: روزی 8 قرص می خورم. مشکل معده من برای دیروز و امروز نیست. تقصیر بازیکنان گسترش هم نیست. چند بار تاکنون در بیمارستان بستری شدم. استرس باعث می شود اسید معده ترشح شود و برای من مشکل به وجود بیاید. دوستان به من گفتند که تو الان این باشگاه را اگر رها کنی باز هم دو ماه دیگر سرمربی می شوی. ولی واقعا شدنی نیست که حرص نخورم. دکتر به من چند روش را پیشنهاد دادند.

وی درباره احتمال جدایی شجاعیان بیان داشت: داریوش شجاعیان اگر زمانی بخواهد از تیم ما جدا شود بعد از پایان قرارداد دو ساله اش خواهد بود. هر بازیکنی اگر بخواهد تا زمانی که من در گسترش هستم جدا شود دوست دارم به تراکتورسازی برود. می گویند چرا با دادن بازیکن به تراکتورسازی آنها را قوی می کنید. من هم این کار را انجام می دهم زیرا تراکتورسازی را دوست دارم.

سرمربی گسترش درباره وضعیت سعید دقیقی اذعان داشت: خود سعید دقیقی تمایل به جدایی دارد. وگرنه ما دوست داریم از او استفاده کنیم و از او راضی هستیم. او در 9 بازی هم برای ما فیکس بازی کرد. مشکل سربازی اش کمی او را اذیت می کند.

کمالوند در پایان درباره بازی با تراکتورسازی صحبتی نکرد و گفت: درباره بازی با تراکتورسازی قبل از همان بازی صحبت می کنم. می خواهیم تمرکزمان روی بازی با سایپا باشد.

604/602

کد خبر: 567460

وب گردی

وب گردی