دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین لیگ شمشیربازی زنان و مردان کشور

تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان دیدارهای هفته نخست لیگ شمشیربازی زنان و هفته دوم لیگ مردان صدرنشین جدول رقابت ها در مجموع سه اسلحه سابر ، فلوره و اپه شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه های کشور در دو بخش زنان و مردان طی دو روز گذشته در سالن شهید کلاهدوز تهران برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد در مجموع دیدارهای برگزار شده در هر سه اسلحه و بالاتر از حریفان خود در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
در جریان دیدارهای هفته نخست لیگ شمشسیربازی زنان کشور در اسلحه اپه، تیم هیات اصفهان با 12 امتیاز، صدرنشین شد و تیم دانشگاه آزاد با یک بازی کمتر و 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هیات هیات شمشیربازی همدان نیز با هشت امتیاز، سوم شد.
در اسلحه فلوره دو تیم استقلال و هیات شمشیربازی بافق به ترتیب با 9 و هفت امتیاز اول و دوم شدند و دانشگاه آزاد با یک بازی کمتر و مجموع شش امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.
تیم دانشگاه آزاد در اسلحه سابر با 9 امتیاز صدرنشین شد و تیم های استقلال و آکادمی شمشیربازی البرز به ترتیب با هفت و شش امتیاز، دوم و سوم شدند.
بدین ترتیب در مجموع دیدارهای برگزار شده در سه اسلحه فلوره، اپه و سابر هفته نخست لیگ شمشیربازی زنان ، تیم دانشگاه آزاد با 24 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و استقلال با 23 امتیاز دوم و تیم هیات شمشیربازی بافق با 16 امتیاز رده سوم جدول را کسب کرد.

**دانشگاه آزاد در پایان هفته دوم لیگ مردان صدرنشین شد
در هفته دوم لیگ شمشیربازی مردان کشور نیز در اسلحه اپه تیم های زنجان و دانشگاه آزاد با 18 امتیاز در رده اول و دوم جدول ایستادند و و تیم سنگ پاسارگاد با 11 امتیاز تیم سوم جدول شدند.
همچنین در پایان دیدارهای برگزار شده در اسلحه فلوره، تیم های ارومیه و دانشگاه آزاد با 9 امتیاز و عقاب شیراز با 8 امتیاز رده های اول، دوم و سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند.
دانشگاه آزاد در پایان دیدارهای اسلحه سابر نیز با 12 امتیاز صدرنشین شد و تیم های شهدای شور مست با 9 امتیاز و هیات شمشیربازی بافق و اکادمی البرز با هفت امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارند.
بدین ترتیب در پایان هفته دوم لیگ سراسری شمشیربازی مردان و در مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر، تیم دانشگاه آزاد بالاتر از همه و با 39 امتیاز صدرنشین شد. هیات شمشیربازی زنجان با 25 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم های آکادمی البرز و عقاب شیراز نیز با 20 امتیاز سوم شدند.

605/601

کد خبر: 567479

وب گردی

وب گردی