جلالی:نماینده لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان حضور ندارد

رئیس فراکسیون رهروان مجلس حضور نماینده لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان را تکذیب کرد.

به گزارش ایسکانیوزبه نقل از خانه ملت، کاظم جلالی رئیس فراکسیون رهروان مجلس در جمع خبرنگاران در مورد نامزدی علی لاریجانی به صورت مستقل از حوزه انتخابیه قم علی رغم حضور نماینده وی در ائتلاف اصولگرایان گفت: آقای لاریجانی نماینده ای به ائتلاف اصولگرایان نفرستاده و هیچ کس از جانب آقای لاریجانی در ائتلاف شرکت نمی کند.

وی با اشاره به اینکه فراکسیون رهروان ولایت محوریت روحانیت را برای انتخابات مجلس کاملا قبول دارد، گفت: برخی از جریانات اصولگرایی تابلوی روحانیت را مورد استفاده قرار می‌دهند و در نهایت نظرات و آرای خود را مطرح می‌کنند که ما چنین چیزی را قبول نداریم اما فراکسیون رهروان ولایت محوریت روحانیت را در انتخابات پذیرفته است. اینکه در انتخابات چطور وارد شویم را در حال حاضر با دوستان‌مان در فراکسیون مورد بررسی قرار داده‌ایم و حضور فعالی در انتخابات خواهیم داشت.

جلالی در پایان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی نماینده‌ای را به ائتلاف اصولگرایان فرستاده است یا خیر؟ گفت: آقای لاریجانی نماینده‌ای برای ائتلاف اصولگرایان نفرستاده‌اند و همان‌طور که بنده به صورت مستقل از تهران کاندیدا شدم ایشان نیز به طور مستقل از قم کاندیدای انتخابات می‌شوند.

203/201

کد خبر: 567546

وب گردی

وب گردی