اعضای جوان هلال احمر برای دریافت کارت عضویت جدید اقدام کنند/ محدودیتی برای تعداد صدور کارت وجود ندارد

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از صدور یک هزار و 74 کارت عضویت جدید در مرحله نخست صدور این کارت‌ها و ارسال آن به شعب جمعیت هلال احمر استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر مسعود حبیبی با اعلام این خبر گفت: کارت‌های جدید سازمان جوانان با تکنولوژی روز RFID در ثبت اطلاعات، طراحی شده است.

او با اشاره به اینکه کارت‌های جدید عضویت، قابلیت‌هایی همچون استفاده به عنوان کارت شناسایی و کارت بانکی را داراست، افزود: با اضافه شدن تراشه RFID این قابلیت به کارت‌های جدید اضافه شده تا بتوان اطلاعات اعضا، سوابق فعالیتی و آموزشی آنان را نیز بر روی کارت ثبت کرد. با استفاده از همین کارت‌ها می‌توان ارتقایء اعضا و چگونگی ارائه خدمات رفاهی به آنان را مدیریت کرد.

حبیبی با بیان اینکه در گام نخست و همزمان با شصت و هشتمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان، صدور کارت‌های جدید در دستور کار قرار گرفت، تاکید کرد: در این مرحله برای اعضایی که در سامانه جامع عضویت ثبت نام کرده بودند و ثبت نام آنان به تایید شعبه، استان و ستاد رسیده بود، کارت صادر شد.

او گفت: مدارک این افراد مجددا بررسی شد تا در نهایت در مرحله اول برای ۱۰۷۴ نفر از اعضا کارت عضویت صادر و به استان‌ها ارسال شد.

رئیس سازمان جوانان افزود: به دنبال این هستیم تا شرکت در فعالیت‌ها، اردوها و برنامه‌ها، منوط به ارائه کارت عضویت سازمان باشد، بنابراین از تمام اعضا دعوت می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر درخواست صدور کارت عضویت خود را تکمیل کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، حبیبی با اشاره به اینکه محدودیتی برای تعداد صدور کارت وجود ندارد، ادامه داد: این آمادگی را داریم که تا پایان سال جاری برای همه یک میلیون عضو سازمان، کارت عضویت صادر کنیم.

او تاکید کرد: کارت‌های عضویت پس از صدور، با هماهنگی اداره حراست به استان‌ها ارسال شده و توسط معاونان امور جوانان هر استان به اعضا تحویل داده می‌شود.

20106

کد خبر: 567551

وب گردی

وب گردی