اجازه حضور در کنار نیمکت پرسپولیس به یک جانباز داده نشد

مسئولان برگزارکننده بازی از سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس خواستند تا با حرف‌های او هواداران این تیم از میان هواداران تیم پدیده جدا شوند تا درگیری خاصی در طول بازی به وجود نیاید.

به گزارش ایسکانیوز، با اینکه تیم پرسپولیس در بازی مقابل پدیده میهمان است، اما تماشاگران این تیم سکوهای بیشتری را در ورزشگاه ثامن دراختیار دارند.

* لوکا ماریچ مدافع کروات تیم پرسپولیس که در لیست ۱۸ نفره تیمش برای این بازی قرار ندارد، زمانی که قصد داشت بر روی سکوهای ورزشگاه بنشیند، این اجازه را پیدا نکرد و به همین دلیل به رختکن رفت.

* کلیه مربیان و اعضای کادر فنی تیم پدیده پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و با برانکو و محمود خوردبین به خوش و بش پرداختند.

* پیش از شروع بازی، به دلیل اینکه تماشاگران پرسپولیس و پدیده روی یک سکو و در کنار هم نشسته بودند، مأموران حاضر در ورزشگاه از هواداران خواستند تا برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی، از یکدیگر فاصله بگیرند اما هواداران این کار را انجام ندادند به طوری که مأموران انتظامی ورزشگاه از محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس کمک گرفتند تا خوردبین به هواداران پرسپولیس بگوید از روی آن سکو به سکوهای دیگر بروند که درنهایت بعد از چند دقیقه این اتفاق افتاد.

* در حالی که در کنار نیمکت پرسپولیس موسی سلامت جانباز پرسپولیسی که همواره در کنار نیمکت پرسپولیس حضور دارد حاضر است، اما در کنار نیمکت تیم پدیده حدود ۱۰ جانباز و معلول نشسته‌اند که یکی از این جانباران که پرچم پرسپولیس هم به همراه دارد قصد داشت در کنار نیمکت پرسپولیس مستقر شود که مسئولان برگزارکننده بازی این اجازه را به وی ندادند تا این جانباز مجدداً در کنار نیمکت پدیده قرار بگیرد.

* حسین بادامکی و میثم نقی‌زاده دو بازیکن پدیده که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت سرخپوشان رفته و با نیمکت‌نشینان این تیم به خوش و بش پرداختند.

* در حالی که رضا نورمحمدی کاپیتان تیم پرسپولیس است اما هواداران این تیم با شعار «بنگر تیمتو بردار و بیا» از پرسپولیسی‌ها خواستند به سمت سکوی تماشاگرانشان بروند.

* موضوع توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه‌های مشهد همواره جزو مسائل حاشیه‌ای بازی‌های برگزارشده این شهر هستند و امروز هم در یکی دو صحنه توپ‌جمع‌کن‌های مشهدی به بازیکنان پرسپولیس توپ را نمی‌دادند که این مسئله باعث شد تا اصغر نیک‌سیرت مترجم برانکو از روی نیمکت بلند شده و به بازیکنان پرسپولیس توپ بدهد!

* تا دقیقه ۲۰ بازی تماشاگران کماکان در حال ورود به ورزشگاه ثامن مشهد بودند.

* هواداران حاضر در ورزشگاه در دقیقه ۲۴ مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران تیم پرسپولیس سوشا مکانی را با شعار سوشای دست طلایی مورد تشویق خود قرار می‌دادند.

* خطاهای مکرر بازیکنان پدیده بر روی میلاد کمندانی باعث اعتراض برانکو شد.

* مسئولان انتظامی ورزشگاه ثامن مشهد از هواداران پرحاشیه مشغول فیلمبرداری بودند تا در صورت رخ دادن اتفاق خاصی راحت‌تر بتوانند این تماشاگران را شناسایی کنند.

* در جایگاه ویژه ورزشگاه ثامن مشهد افراد غیرمسئول زیادی حضور دارند.

* عده‌ای از هواداران تیم استقلال هم در ورزشگاه ثامن حاضر هستند و به تشویق تیم پدیده می‌پردازند.

زمانی که معین عباسیان بازیکن تیم پدیده قصد داشت پرتاب اوت انجام دهد، دستکش‌هایش را درآورد تا بتواند پرتاب بلندی داشته باشد و جالب اینجاست که برای لحظاتی بازی را رها کرده بود تا بتواند دستکش‌هایش را بپوشد.

605/602

کد خبر: 567558

وب گردی

وب گردی