اسدی: باید الگوی مناسبی برای ورزشکاران باشید

دبیر کل فدراسیون فوتبال با حضور در کلاس مربیگری فوتسال بانوان فیفا دقایقی را برای شرکت کنندگان سخنرانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: شما به عنوان یک معلم مهمترین نقش را در تربیت ورزشکاران دارید. همچنین از سانچز به خاطر اینکه در ایران حضور دارد تا در ارتقا سطح علمی به ما کمک کند، تشکر ویژه دارم. امیدوارم زمینه هایی به وجود آمده باشد تا در آینده همکاری های بیشتری با وی داشته باشیم تا بتوانیم در بحث ارتقا سطح علمی فوتسال ایران بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: شما در هر استانی که هستید به عنوان یک الگو شناخته شده اید و با توجه به سابقه ورزشی که دارید مورد توجه قرار خواهید گرفت. تلاش کنید و به راحتی از صحنه ورزش و تلاش خارج نشوید.با توجه به توانمندی هایی که دارید خوشبختانه توانسته اید در جهت رشد و موفقیت فوتسال گام بردارید. ازلحاظ فرهنگی، اخلاقی، خانواده و ورزشی نیز باید بهترین نقش را برای بازیکنان خود ایفا کنید.

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: از شما می خواهم پس از فراگیری آموزش، به پرورش بازیکنان خود بپردازید و با تمرین کردن، ممارست و تلاش در این زمینه، بستر رشد و گسترش فوتسال را فراهم کنید. تا زمانی که تلاش نکنید، نمی توانید به آن چیزی که دنیا به آن رسیده است، برسید. آموزش امر بسیار ارزشمندی است که باید بهترین استفاده را از آن ببرید. خوب یاد بگیرید و با دانستن و تغییر رفتار، به پروزش بازیکنان بپردازید.

در پایان ماریا سانچز، مدرس دوره مربیگری فوتسال ضمن تشکر از اسدی بخاطر حضورش در مراسم اختتامیه گفت: از شما بخاطر توجهتان برای توسعه فوتسال بانوان تشکر می کنم. خوشحالم از اینکه در ایران حضور داشته و توانستم طبق برنامه های فیفا، این دوره آموزشی را برای مربیان شما برگزار کنم.با حضور در ایران نکات بسیار زیادی را فرا گرفتم و امیدوار هستم شاهد موفقیت و رشد هر چه بیشتر این رشته ورزشی در روزهای آتی باشم.

604/602

کد خبر: 567565

وب گردی

وب گردی