پدیده2- پرسپولیس2/ این سوشای اعصاب خردکن!

پرسپولیس در روزی که سوشا مکانی همه کار برای شکست تیمش کرد موفق شد 10 نفره بازی با پدیده را به تساوی بکشاند.

به گزارش ایسکانیوز ، بعد از تساوی در بازی رفت این دو تیم که چهار گل داشت و اتفاقا هر چهار گل نیز توسط بازیکنان پرسپولیسی دو تیم به ثمر رسیده بود در آغاز دور برگشت رقابت ها این دو تیم زودتر از باقی تیم های حاضر در لیگ به میدان می روند تا بتوانند با پیروزی و کسب سه امتیاز، نیمه دوم بازی های خود را با موفقیت آغاز کنند.

هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 14:45 ورزشگاه ثامن مشهد تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: رضا کرمانشاهی کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، حسین طالقانی
اخطار: محسن بیات(17)، حسین بادامکی(33)، ایگور پراهیچ(49)، مهدی خیری (70)، محمود خمیسی(83) پدیده - میلاد کمندانی (40) پرسپولیس
اخراج: سوشا مکانی(84)

پدیده:
مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ(68 - محمد خمیسی)، حسین مرادمند، محسن بیات، رضا ناصحی، معین عباسیان، میثم نقی زاده، حسین بادامکی، محسن یوسفی، مهدی خیری و یونس شاکری.
سرمربی: رضا مهاجری

پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضائیان، احمد نوراللهی(83- جری بنگستون)، کمال کامیابی‌نیا، میلاد کمندانی(60 - علی علیپور)، محسن مسلمان، امید عالیشاه و مهدی طارمی.
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل‌ها:

1 ـ 0 (پدیده): در دقیقه 57 ارسال بازیکنان پدیده از جناح راست با اشتباه سوشا مکانی همراه شد تا پاس عرضی بازیکن پدیده به دهانه دروازه و تعلل انصاری گل اول بازی را با ضربه مهدی خیری خلق کند.
1 ـ 1 (پرسپولیس): حرکات ترکیب پرسپولیس و ادامه فشار روی دروازه حریف مهدی طارمی را روی پاس بنگر صاحب موقعیت مناسب کرد که ضربه سر آرام او از بالای دستان روشنگر به تور دروازه بوسه زد.
2 ـ 1 (پدیده): باز هم معین عباسیان پشت یک ضربه کاشته قرار گرفت و با ارسالی خطرناک در مواج روی دروازه پرسپولیس محسن بنگر را به اشتباه انداخت تا روی خروج نامطمئن سوشا مکانی برای بار دوم دروازه پرسپولیس فرو بریزد.
2 ـ2(پرسپولیس): رامین رضائیان یک دقیقه قبل از پایان بازی یک ضربه کاشته از فاصله 30 متری را به زیبایی و با پای راست به تور دروازه پدیده دوخت.

دقایق حساس:

دقیقه 2: ضربه کاشته ارسالی روی دروازه پرسپولیس با خونسردی محسن بنگر دفع شد.
دقیقه 3: کار خوب امید عالیشاه در نفوذ به سمت دروازه پدیده با خودخواهی رامین رضائیان هدر رفت.
دقیقه 6: خطای بی مورد نورمحمدی موقعیت مناسبی را در اختیار پدیده قرار داد اما سانتر بادامکی توسط محسن بنگر دفع شد تا خطری دروازه قرمزپوشان را تهدید نکند.
دقیقه 9: حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس و ارسال رامین رضائیان با دفع مرادمند به کرنر رفت.
دقیقه 10: کرنر مسلمان و ضربه سر عالیشاه موقعیتی مناسب را روی دروازه پدیده ایجاد کرد که این توپ هم توسط مدافعان سفیدپوش سراسیمه دفع شد.
دقیقه 11: حرکت تیمی عالی پرسپولیسی ها با چند پاس متوالی توپ را به محوطه جریمه پدیده رساند که ضربه محکم طارمی با فداکاری مدافعین پدیده به کرنر رفت و کرنر نیز حاصلی برای پرسپولیسی ها نداشت.
دقیقه 14: بازیکنان پدیده از سمت چپ آهنگ دروازه پرسپولیس کردند و این حرکت منجر به ایجاد خطر روی دروازه مکانی نشد.
دقیقه 18: کرنر بازیکنان پدیده از سمت راست با شوت بی دقت عباسیان بدون نتیجه به اوت رفت.
دقیقه 23: ضربه معین عباسیان با برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.
دقیقه 31: فرار مهدی طارمی پشت مدافعان پدیده و تک تک شدن او با روشنگر که با پرچم طالقانی کمک داور دوم این دیدار متوقف شد و آفساید مهاجم پرسپولیس اعلام شد.
دقیقه 33: فرار پدیده ای ها روی یک ضد حمله با دفع جالب توجه محسن بنگر همراه شد تا برانکو نیز در محوطه فنی مدافعش را تشویق کند.
دقیقه 34: پاس محسن مسلمان از میان پای خیری گذشت و به کمندانی رسید و هافبک جوان پرسپولیس از پشت محوطه جریمه با شوتی سنگین دروازه پدیده را تهدید کرد که راهی به دروازه نیافت.
دقیقه 37: پاس تودر مسلمان به طارمی پشت دفاع پدیده را روشنگر زودتر از مهاجم پرسپولیس از منطقه خطر دور کرد.
دقیقه 38: ضربه فنی مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه با برخورد به مدافع پدیده به کرنر رفت و روی این ضربه هم سرخ ها نتوانستند به گل دست یابند.
دقیقه 40: میلاد کمندانی داخل محوطه جریمه می توانست صاحب فرصت شود که روشنگر زودتر توپ را از آن خود کرد و در ادامه نیز کرمانشاهی با توجه به خطای کف پای کمندانی او را با کارت زرد جریمه کرد.
دقیقه 43: پراهیچ می توانست دروازه پرسپولیس را درون شش قدم باز کند که توپش با بدشانسی به تیرک افقی خورد و برگشت داده شد.
دقیقه 60: ضربه سر مهدی طارمی از روی خط توسط مدافعان پدیده برگردانده شد.
دقیقه 63: رامین رضائیان در شرایط تک به تک با ضربه محکم دروازه روشنگر را تهدید کرد که ضربه او با شیرجه روشنگر به کرنر رفت.
دقیقه 84: روی یک ضدحمله مهدی خیری با سوشا مکانی تک به تک شد و سوشا مکانی به خاطر خطا روی خیری بیرون محوطه 18 قدم با کارت قرمز داور جریمه شد.

بهترین بازیکن:

در بین بازیکنان پدیده معین عباسیان و مهدی خیری و البته حسین بادامکی خوب کار کردند و رامین رضائیان دفاع راست پرسپولیس به دلیل نقش ویژه و بازی خستگی ناپذیرش در طول مسابقه شایسته عنوان بهترین بازیکن میدان است.

اتفاق ویژه:

گل رامین رضائیان در شرایطی که پرسپولیس با یک یار کمتر مقابل پدیده بازی می‌کرد یادآور گلی بود که هادی نوروزی در اولین بازی لیگ وارد دروازه پدیده کرد.

در حاشیه:

* تا قبل از آغاز بازی تا حدود 12هزار تماشاچی در ورزشگاه حاضرند اما به نظر می‌رسد ظرفیت ورزشگاه ثامن بیش از این‌ها تماشاچی به خود بگیرد.
* هوای امروز مشهد آفتابی و متبوع است و 2 تیم در زمینی مناسب مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
* میلاد کمندانی هافبک جوان پرسپولیس در ترکیب اولیه تیمش حضور دارد.
* مجتبی روشنگر دروازه بان باتجربه پدیده و یونس شاکری مهاجم سابق پرسپولیس در جمع بازیکنان میزبان حضور دارند.
* حسین بادامکی کاپیتان پدیده سابقه کاپیتانی پرسپولیس را در سال های حضور در این تیم دارد.
* سال گذشته پرسپولیس با مربیگری حمید درخشان در یک بازی پربرخورد در ورزشگاه ثامن پدیده را با یک گل شکست داد.
* مهدی طارمی بهترین گلزن لیگ برتر در این بازی به عنوان مهاجم هدف پرسپولیس بازی می‌کند.
* محسن بیات مدافع سابق صبا که فصل گذشته در استقلال خوزستان بازی می کرد، امروز در ترکیب ثابت پدیده مقابل پرسپولیس حضور دارد.
* نفوذهای پرسپولیس از چپ و راست توسط کمندانی و رضائیان و از وسط توسط محسن مسلمان طراحی می شود.
* بازی روان پرسپولیس در یک ربع اول هواداران مشهدی را به وجد آورده است.

602/602

کد خبر: 567582

وب گردی

وب گردی