کمپانی: فوتبال برای من همه چیز است و به همین خاطر برایش سخت می جنگم

مدافع بلژیکی منچسترسیتی به هواداران این تیم گفت که با قدرت به مستطیل سبز بازخواهد گشت.

به گزارش ایسکانیوز، در پیروزی 4 بر یک شب گذشته (شنبه) منچسترسیتی برابر ساندرلند در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، وینسنت کمپانی در حالی در دقیقه 62 به جای نیکلاس اوتامندی به زمین آمد که اولین بازی‌اش را برای منچسترسیتی پس از شش هفته دوری از میادین انجام می‌داد. اوضاع اما آن‌طور که مدافع بلژیکی من‌سیتی می‌خواست پیش نرفت و پس از گذشت 10 دقیقه از ورودش به میدان از ناحیه ساق پا دچار آسیب‌دیدگی شد و جای خود را به مارتین دمیچلیس داد.

کمپانی پس از این بازی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: امروز (شنبه) روز بدی برایم بود. به لحاظ بدنی احساس شکست‌ناپذیری می‌کردم، آنهم در حالی که با چندین مصدومیت کوچک مواجه بودم. حالا نگرانم چون این بزرگ‌ترین مصدومیتی بوده که تا کنون داشته‌ام، ولی این چالشی است که بر آن غلبه خواهم کرد. چنین چیزهایی بدترین اتفاقات زندگی هستند و البته که من هم فراموش‌شان نمی‌کنم. به هر حال نمی‌خواهم کسی به حال من تأسف بخورد و امیدوارم این اتفاق برای کسی رخ ندهد.

وی در ادامه عنوان کرد: من از خودگذشتگی زیادی به خرج دادم تا به جایی که امروز هستم، برسم. فوتبال برای من همه چیز است و به همین خاطر برایش سخت جنگیدم. می‌خواهم بهترین مدافع جهان باشم. همچنین به دنبال آن هستم که منچسترسیتی و تیم ملی بلژیک نیز به ترتیب بهترین تیم باشگاهی و تیم ملی جهان شوند. از این رو دست از رسیدن به رؤیایم نخواهم کشید. مصدومیت شاید مانع کاری که من می‌خواهم انجام بدهم شود، ولی نمی‌تواند مانع پیشرفتم شود. به هر حال با قدرت بازخواهم گشت و به پیشرفتم ادامه خواهم داد. طرز فکرم هم تغییری نکرده و برای رسیدن به چیزی که در سال‌های فوتبالی‌ام شایسته‌اش هستم، خواهم جنگید.

کمپانی در 18 بازی لیگ برتری منچسترسیتی در فصل 16-2015 تنها در 9 بازی به میدان رفته است.

602/604

کد خبر: 567697

وب گردی

وب گردی