عباس کردنوری: مسئولان استقلال به صحبت‌های بی معنی کرار اهمیت نمی‌دهند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه کرار مدت‌هاست از استقلال رفته و هیچ حق و حقوقی ندارد، گفت: حرف‌های این هافبک عراقی بی‌معنی است و کسی به آن توجه نمی‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، عباس کردنوری با انتقاد از صحبت‌های جاسم کرار گفت: حرف‌های او را در نشریات خواندم و از این موضوع تعجب کردم. او مدت‌هاست از استقلال رفته و آنقدر از لحاظ اخلاقی و رفتاری عملکرد بدی در تیم داشت که هیچ جای توجیهی برای مسئولان استقلال نگذاشت.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص صحبت‌های کرار مبنی بر اینکه گفته است وسایل شخصی‌ام را به سرقت برده‌اند، گفت: حرف‌های او بی‌معنی است و هیچ‌کس به صحبت‌های او اهمیتی نمی‌دهد و نمی‌تواند چنین ادعایی را ثابت کند.

وی در خصوص بحث نقل و انتقال نیم فصل و درخواست مظلومی برای جذب بازیکن نیز گفت: در این خصوص هیچ صحبتی با ما نشده و اگر هم سرمربی استقلال نیاز به جذب بازیکن داشته باشد، مطمئناً با مدیرعامل و مسئول نقل و انتقالات هماهنگ خواهد کرد.

عباس کردنوری در پایان و در خصوص شرایط جسمی منصور پورحیدری نیز گفت: قبل از هر چیز برای او آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر از بستر بیماری برخیزد اما فشارهایی که در این مدت به خاطر بازی‌های استقلال به وی آمد، باعث شد تا شرایط جسمی او دچار مشکل شود. امیدوارم که او هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردد.

605/602

کد خبر: 567862

وب گردی

وب گردی