شش عضو جدید مجمع سازمان لیگ فوتسال انتخاب شدند

شش عضو جدید مجمع سازمان لیگ فوتسال از بین مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری مشخص شدند.

به گزارش ایسکانیوز، نشست انتخاباتی عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی، سیدرضا افتخاری و 9 مدیرعامل و دو نماینده مدیرعامل از باشگاه های لیگ برتر فوتسال در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.
در این نشست و پس از سخنرانی رییس و دبیرکل فدراسیون، سعید نجاریان، محمد خالقی، سهراب خلیلی، علیرضا مراد حاجتی، حامد نجفی، کریم منصوری، حسین احمدی و علی رحمانی کاندیدای انتخابات عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال شدند.
در نهایت سعید نجاریان، محمد خالقی، سهراب خلیلی، علیرضا مراد حاجتی، حامد نجفی، کریم منصوری با کسب بیشترین آرا، شش عضو دور جدید مجمع سازمان لیگ فوتسال را تشکیل دادند.
رییس کمیته فوتسال در ابتدای این نشست گفت: برنامه ریزی انجام شده در دو سال اخیر باعث شد تا مسابقات لیگ برتر با نظم خاصی برگزار شود و از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر تشکر ویژه ای دارم چرا که علیرغم کمبودها با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهند.
سیدرضا افتخاری اظهار داشت: بدون شک تلاش کمیته فوتسال، هیات رییسه فوتسال و بطور کلی سازمان لیگ فوتسال برگزاری سالم مسابقات است و روی همه مسابقات نظارت و کنترل زیادی داریم تا از بروز هرگونه حاشیه جلوگیری کنیم.
وی افزود: امیدوارم در رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا که برای کسب قهرمانی در آن حضور پیدا می کنیم، بتوانیم نتایج درخشانی ثبت کنیم. در واقع نتایج خوبی که تیم ملی کسب می کند حاصل دست رنج باشگاه ها است و خوشبختانه بازیکنان تیم ملی هم از بین همه باشگاه ها به تیم ملی دعوت می شوند.
افتخاری ادامه داد: کادر فنی جدید ضمن تسلط بر کارهای فنی از اخلاق بسیار خوبی برخوردار است و مجموعه این موارد باعث شده تا تیم ملی کشورمان پس از چند ماه انسجام خود را پیدا کند.
وی در پایان گفت: امیدوارم اعضای جدید مجمع و بطور کلی هیات رییسه آتی سازمان لیگ فوتسال، همانند هیات رییسه قبلی پویا باشند و با تصمیمات خود راهبرد فوتسال کشور را به خوبی ترسیم کنند.

605/602

کد خبر: 567879

وب گردی

وب گردی