اسدی: نباید به جایگاه خود در فوتسال آسیا قانع باشیم

دبیرکل فدراسیون در نشست انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا اسدی ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: باید از حضور شما مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری در این نشست تشکر کنم و همچنین به اعضای کمیته فوتسال که کم کم فوتسال را به سمت سازمان شدن پیش می برند، خسته نباشید عرض کنم.
وی ادامه داد: با توجه به کرسی که کشور ما در فوتسال آسیا دارد و برترین تیم ملی و باشگاهی آسیا هستیم، نباید نسبت به جایگاه خود قانع باشیم چرا کشورهای دیگر سرمایه گذاری های زیادی در توسعه و رشد فوتسال انجام داده اند و اگر ما هم برنامه بلند مدت نداشته باشیم، بدون شک جایگاه خود را از دست می دهیم.
دبیرکل فدراسیون افزود: متاسفانه از حق پخش تلویزیونی که عنصر اصلی و پایه اقتصادی ورزش روز جهان است و موجب جذب اسپانسر می شود، محروم هستیم در صورتی که مدیریت هزینه ها در چنین شرایطی بسیار مهم است. مشکلات به همین جا ختم نمی شود و شاهد از بین رفتن بازی های توپی در قشر جوان و پایه کشور هستیم و آموزش و پرورش باید این نقص را جبران کند که بدون شک با یک زنگ ورزش نمی توان جریان نزولی بازی های توپی را تصحیح کرد.
اسدی همچنین بیان کرد: روز گذشته در کلاس آموزشی مربیگری فوتسال بانوان شرکت کردم و بخش بانوان بطور جدی مشکلات جذب اسپانسر را دارد. متاسفانه علیرغم اینکه نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می دهند اما در این بخش دچار موارد حل و فصل شده در فوتبال روز دنیا مانند اسپانسرینگ هستیم.
وی در پایان گفت: باید همه تمرکز خود را روی برنامه های بلند مدت قرار دهیم و تلاش خود را دو چندان کنیم. از هرگونه ایجاد حاشیه پیشگیری کنیم چراکه بروز یک حاشیه در منفعل کردن همه تلاش و زحمات کافی است.

604/602

کد خبر: 567899

وب گردی

وب گردی