لیگ برتر والیبال نشسته؛ ثامن الحجج قهرمان نیم فصل شد

دور رفت هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال نشسته ایران با قهرمانی ثامن الحجج خراسان به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز، هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال نشسته ایران با حضور هشت تیم از 28 آبان ماه آغاز شد و پس از هفت هفته، دور رفت این رقابت ها با قهرمانی ثامن الحجج خراسان به پایان رسید.
ثامنی ها در هفت بازی خود به پیروزی رسیدند و با 21 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آوردند.
تیم والیبال نشسته ذوب آهن نیز با کسب 6 پیروزی و یک شکست و به دست آوردن 17 امتیاز رتبه دوم جدول را از آن خود کرد.
تیم نفت آبادان نیز با 4 برد، سه شکست و 12 امتیاز در پایان دور رفت در جایگاه سوم ایستاد.
تیم های روانکاران گلستان، گسترش فولاد تبریز، شهرداری ارومیه، نفت و گاز گچساران و هیات اصفهان نیز به ترتیب با 11، 10، 8، 5 و بدون امتیاز در رتبه های چهارم تا هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال نشسته قرار گرفتند.
نتایج کامل هفته پایانی این رقابت ها به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه یک - ثامن الحجج خراسان 3
ذوب آهن اصفهان 3 - پالایش نفت آبادان صفر
هیات اصفهان یک - نفت و گاز گچساران 3
گسترش فولادتبریز 2 - روانکارهای گلستان 3
رییس سازمان لیگ والیبال نشسته درباره این دوره از لیگ برتر گفت: مسابقات با حضور هشت تیم از 28 آبان ماه آغاز شد و روز گذشته دور رفت با قهرمانی ثامن الحجج خراسان در نیم فصل به پایان رسید.
خضراله ترابی افزود: دور برگشت این رقابت ها نیز از 24 دیماه آغاز می شود و 23 بهمن ماه با معرفی قهرمان هفدهمین دوره به پایان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در دور رفت 49 مسابقه برگزار شد، گفت: درباره سطح فنی رقابت ها بهتر است با کارشناسان و سرمربیان تیم های شرکت کننده صحبت کنید. من فکر می کنم که این رقابت ها امسال بهتر از سال های گذشته برگزار شد.
رییس سازمان لیگ والیبال نشسته تصریح کرد: امسال هفت تیم شرکت کننده از کیفیت خوبی برخودار بودند و به سادگی نمی توانستیم نتایج دیدارهای آنان را پیش بینی کنیم. نکته مهم دیگر اینکه ملی پوشان والیبال نشسته در هفت تیم لیگ برتر تقسیم شده بودند و تنها تیم هیات اصفهان از ملی پوشان بهره نبرد.
وی جوانگرایی را نیز یکی از ویژگی های لیگ برتر والیبال نشسته دانست و گفت: تمامی تیم ها شرکت کننده در لیگ برتر نسبت به سال قبل جوانتر شده بودند.
ترابی تاکید کرد: تقریبا تمام بازیکنان والیبال نشسته ایران در تیم های لیگ برتری و دسته یک اشتغال داشتند و بازیکن بدون تیم نداشتیم که این موضوع نیز یکی از نکات مهم ورزش والیبال نشسته در سال جاری است.

605/601

کد خبر: 567914

وب گردی

وب گردی