مجیدی: اردوی تیم امید یک روز دیرتر برگزار شود، چه مشکلی پیش می‌آید؟

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان برگزار کننده بازی‌های لیگ بدانند که بازیکنان ربات نیستند.

به گزارش ایسکانیوز،میثم مجیدی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره لغو دیدار این تیم برابر سیاه جامگان گفت: طبق برنامه کادر‌فنی تمرینات خود را انجام داده بودیم و حتی جلسه فنی و آنالیز را شب گذشته در هتل برگزار کردیم اما بازی لغو شد. نگاه من به این موضوع مثبت است و حتما خیری در کار بوده که این بازی لغو شده است. اکنون می‌توانیم روزهای بیشتری استراحت کنیم و فشار بازی ها را کمتر احساس خواهیم کرد.

وی افزود: جا دارد از دکتر نوروزی تشکر کنم که با توجه به فشار لیگ بازیکنان را سریع آماده حضور در مسابقات می‌کنند. نزدیکی بازی‌ها فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند و جای سوال دارد که اگر یک روز اردوی تیم امید دیرتر برگزار شود چه مشکلی پیش می‌آید؟

مدافع چپ استقلال درباره دیدار این تیم با ملوان خاطرنشان کرد: باید شنبه در انزلی به مصاف ملوان برویم که فشار زیادی را تحمل خواهیم کرد. مسئولان بدانند که اینجا مانند اروپا نیست و فاصله شهرها زیاد است و سفرها و وضعیت چمن خستگی بازیکنان را تشدید می‌کند. ما برای سفر به انزلی که از شهرهای نزدیک به تهران هست چندین ساعت باید سفر کنیم و ای کاش برنامه‌ریزان بدانند که بازیکنان ربات نیستند.

مجیدی در تشریح آخرین وضعیت مصدومیتش، تصریح کرد: صبح امروز(یکشنبه) نیز برای بهبود وضعیتم به کلینیک رفتم و واقعا باید از مجموعه کادر پزشکی تیم و ماساژورهای خوبمان تشکر کنم. خدا را شکر الان درد ندارم و اگر کادر فنی صلاح بداند می‌توانم در بازی برابر سیاه جامگان به میدان بروم.

وی با سخت توصیف کردن دیدار با سیاه جامگان، گفت: بازی با تیمهای پایین جدول در نیم فصل دوم بسیار سخت است زیرا این تیم‌ها به سختی به حریفان خود امتیاز می‌دهند و باید با حوصله و تمرکز از سد این حریف بگذریم.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا گلزنی‌های او در نیم فصل دوم مجددا آغاز خواهد شد، گفت: خدا را شکر می‌کنم که در نیم فصل اول توانستم برای استقلال دو گل به ثمر برسانم. بازی برای استقلال را افتخار خودم می‌دانم و امیدوارم هواداران و کادر فنی از من در نیم فصل اول راضی بوده باشند. کسب نتیجه برد و موفقیت تیمی از همه چیز مهم‌تر است و امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب و گلزنی به استقلال کمک کنم.

605/602

کد خبر: 567930

وب گردی

وب گردی