نیمار: از تمایل من‌سیتی خبر دارم و هیچ چیزی از آینده‌ام نمی‌دانم!

مهاجم برزیلی آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به شایعاتی که اخیراً درباره جدایی او از قهرمان اروپا برای پیوستن به تیم‌هایی در انگلیس و اسپانیا منتشر شده است، پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز،نیمار در بدو بازگشتش به کاتالونیا پس از سپری کردن تعطیلات کریسمس در برزیل، در فرودگاه پرات بارسلونا، در خصوص شایعاتی که درباره احتمال جدایی‌اش از آبی‌و‌اناری‌ها شکل گرفته، به تمایل منچسترسیتی برای جذب وی اذعان داشت.

نیمار در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا از ماجرای تلاش آبی‌پوشان شهر منچستر برای جذب وی مطلع است و برنامه‌ای برای ترک بارسلونا دارد، گفت: بله، مطلعم. (در مورد ترک بارسا) شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقاتی ممکن است برای‌تان رخ دهد. زندگی طولانی است. نمی‌دانم آینده‌ام در بارسلونا چه خواهد شد.

وی اما در ادامه به نکته‌ای اشاره داشت که شایعه خروجش از نیوکمپ را کمرنگ کرد. او در خصوص فرآیند تمدید قراردادش با بارسلونا اظهار داشت: مذاکرات ما در حال انجام است و ما به تمدید قراردادمان خوشبین هستیم.

گفته شده که پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌مونیخ در فصل آینده نیمار را با خودش به منچسترسیتی خواهد برد. نیمار از جواب این پرسش که آیا همراه با سرمربی پیشین بارسلونا به ورزشگاه اتحاد خواهد رفت،‌ خودداری کرد و گفت: نه، این یکی نه.

نیمار با خوب توصیف کردن وضعیت آمادگی جسمانی‌اش درباره تمجید اخیر رونالدینیو از او و معرفی‌‌اش به عنوان جانشین خود در بارسلونا، تأکید کرد: رونی یکی از بزرگان است، یک ستاره. او بهترین بازیکن برزیلی بوده که در بارسلونا بازی کرده است.

مهاجم برزیلی کاتالان‌ها درباره شانس تیمش برای قهرمانی دوباره در تمامی جام‌ها، عنوان کرد: امیدوارم دوباره در تمامی تورنمنت‌ها قهرمان شویم و امسال آن یک جام دیگر (سوپرجام اسپانیا) را هم ببریم.

نیمار در پایان در واکنش به انتقاد اخیر پله از او هم گفت: پله می‌تواند هرچه بخواهد بگوید، اما من فقط روی کارم تمرکز می‌کنم.

605/602

کد خبر: 567933

وب گردی

وب گردی