حسن پور:  شاهد لیگ با کیفیتی هستیم

مدیرباشگاه نیروی زمینی ارتش با اشاره به کیفیت مناسب لیگ برتر بسکتبال گفت: تفاوت تیم ما با سایرین تنها بازیکنان خارجی است.

مرتضی حسن پور مدیر باشگاه درباره اهدافی که این باشگاه در ورزش دنبال می کند اظهار کرد: هدف باشگاه نیروی زمینی کمک به ورزش کشور است. ما در تلاش هستیم تا در این عرصه شرایطی را فراهم کنیم که یک سری از جوان‌های با استعداد بتوانند در دوران خدمت مقدس سربازی شرایط ادامه ورزش حرفه‌ای داشته باشند و استعدادهایشان از بین نرود. در کنار این موضوع نیز فرصتی در اختیار دیگر بازیکنان می‌دهیم تا بتوانند خودشان را به ورزش کشور نشان دهند. یعنی چهره‌هایی جدید به رشته های ورزشی مختلف نشان می‌دهیم که شاید پیش از حضور در تیم نیروی زمینی فرصتی برای خودنمایی نداشته‌اند.

او درباره شرایط تیم بسکتبال در آستانه هفته پانزدهم نیز بیان کرد: خوشحالیم که امسال توانستیم یکسری بازیکن جوان را کنار هم جمع کنیم و بتوانیم همانند برخی تیم‌های سازنده دیگر میدان به بسکتبالیست‌های جوان بدهیم تا خودشان را نشان دهند. اکنون این بازیکنان می‌توانند ورزش حرفه‌ای شان را در تیم نیروی زمینی ارتش ادامه دهند و رشد کنند. این بازیکنان در تیم زمان رقابت دارند و به خوبی خودشان را نشان داده‌اند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی افزود: معتقدم بسیاری از آنها قابلیت حضور در تیم‌های ملی کشور را دارند و واقعا خوشحالم که توانستیم این فضا را در اختیارشان قرار دهیم تا در این مدت در چرخه بسکتبال کشور حضور داشته باشند. همانطور که گفتم تلاش ما خدمت به ورزش کشور است.

حسن‌پور با بیان تفاوت تیم بسکتبال نیروی زمینی با دیگر تیم‌ها بیان کرد: اعتقادم این است که تنها تفاوت ما با دیگر تیم‌های لیگ برتری حضور بازیکنان خارجی است. اگر سایر تیم ها بدون بازیکن خارجی برابر ما به میدان بیایند شاید حداکثر سه تیم بتوانند با فاصله نزدیک شکستمان بدهند چرا که توانایی بازیکنان ما در روند لیگ کاملا مشخص شده‌است.

او درباره این فصل از لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: شاهد لیگ با کیفیتی هستیم. تیم‌ها رقابتی نزدیک باهم دارند که این اتفاق مناسبی برای بسکتبال است و باعث رشد این رشته می‌شود. اینکه هیچ تیمی در لیگ برتر حاشیه امنیت ندارد کیفیت مسابقات را نشان می دهد. تیم نیروی زمینی نیز که میانگین سنی 22 سال و نیم دارد فرصتی در اختیار جوانان می دهد تا برای آینده بسکتبال آماده شوند. ما در سال‌های گذشته بازیکنانی داشته‌ایم که اکنون در بهترین تیم های لیگ بازی می‌کنند. ما اکنون یکی از جوان‌ترین تیم های لیگ برتری کل ورزش کشور هستیم.

604/602

کد خبر: 567935

وب گردی

وب گردی