هیتسفلد: رفتن گواردیولا به هیچ وجه برای بایرن مونیخ مشکل‌ساز نمی‌شود

سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد که جدایی گواردیولا از باواریایی‌ها در پایان فصل جاری به هیچ عنوان به این تیم ضربه نخواهد زد.

به گزارش ایسکانیوز، اوتمار هیتسفلد، سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن مونیخ از پپ گواردیولا به خاطر تبحرش در استفاده از تاکتیک‌های مختلف در جمع بایرنی‌ها تمجید، اما تأکید کرد که این مربی اسپانیایی که در پایان فصل آلیانتس آره‌نا را ترک می‌کند، در زمینه‌های دیگری همچون برقراری ارتباط با بازیکنان خود مشکل دارد.

هیتسفلد که به همراه باواریایی‌ها پنج بار قهرمان بوندس‌لیگا و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، به نشریه بیلد آلمان گفت: گواردیولا فقط و فقط روی مسائل تاکتیکی تمرکز دارد. او بیش از اندازه درگیر مسائل تاکتیکی است و شبانه روز مشغول بررسی و تحلیل عملکرد تیمش است، اما در ایجاد روابط میان فردی، به اندازه کافی تمرکز ندارد.

وی ادامه داد: گواردیولا تقریباً هیچ جلسه‌ای با بازیکنانش برگزار نمی‌کند. او حتی خودش را از رسانه‌ها هم دور نگه می‌دارد. در این مقطع،‌ یوپ هاینکس هم همان اندازه در بایرن مونیخ موفقیت داشت که گواردیولا کسب کرده است، اما سؤال اینجاست که آیا او می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد و مانند هاینکس سه‌گانه کسب کند؟

سرمربی پیشین تیم ملی سوئیس در پایان تأکید کرد: کارل هاینس رومنیگه (مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ) گفته است که دنیا با رفتن گواردیولا از بایرن مونیخ به آخر نمی‌رسد و من هم حرف او را تکرار می‌کنم و می‌گویم که جدایی گواردیولا به هیچ وجه برای بایرن مونیخ مشکل‌ساز نخواهد شد.

در پایان فصل و اتمام قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ، کارلو آنچلوتی جای او را روی نیمکت باواریایی‌ها خواهد گرفت.

605/602

کد خبر: 567937

وب گردی

وب گردی