گسترش فولاد صفر-سایپا یک/یخ بندان تبریز را شوت میلاد آب کرد!

دو تیمی که بازی پانزدهم خود را بدون موفقیت سپری کردند، در اولین بازی دور برگشت خود، به مصاف یکدیگر رفتند که در این بین تبریزی های میزبان نتوانستند روند ناکامی شان را پایان ببخشند.

به گزارش ایسکانیوز ، گسترش فولاد تبریز پس از تساوی در بازی رفت خود در تهران و در برابر سایپا، در این دیدار در حالی به مصاف حریف خود می رود که تغییراتی را در تیم خود داشته است، باید دید یاران فراز کمالوند بدون کلانتری و کیانی و البته با حضور بازیکن سابق خود یعنی سامان نریمان جهان و البته مهاجم جدید خود، سیدمهدی سیدصالحی، چه تفاوتی در نوع بازی خود ایجاد خواهد کرد.


هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر، ساعت 14:30 ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: اشکان خورشیدی کمک ها: امید حاج محمد، عسگر محمدی


گسترش فولاد:

گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، شهرام گودرزی(55 – سامان نریمان جهان)، داریوش شجاعیان(80 – سیدمحسن حسینی)، امیر کریمی، محمد ابراهیمی و سید مهدی سید صالحی
سرمربی: فراز کمالوند

سایپا:

حامد فلاح زاده، سجاد مشکل پور، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، محمد اسماعیل بیگی(82 – حامد شیری)، روزبه شاه علیدوست، جواد نکونام، علی زینالی، ابراهیم صادقی(2+90 – ماهان رحمانی)، مهدی ترابی ، میلاد میداودی(88 – مجتبی رمضانی)
سرمربی: مجید جلالی

شرح نیمه اول بازی:

به مانند بازی رفت این دوتیم، نیمه اول این دیدار را نیز هر دو تیم بدون اینکه گلی به ثمر رسانند راهی رختکن شدند.
در این بازی که در هوای بسیار سرد تبریز آغاز شد، ابتدا این گسترشی ها بودند که در پانزده دقیقه ابتدایی سعی کردند حملاتی را روی دروازه حریف شان داشته باشند، پس از آن یاران جلالی توانستند کمی خود را دروازه تبریزی ها نزدیک کنند و همین موضوع باعث ایجاد یکی دو موقعیت جدی نیز برای آنها شده بود اما نتوانستند به نتیجه ای برسند.
چیزی که در این دیدار کاملا به چشم می آمد این بود که دو تیم کاملا تحت تاثیر اوضاع جوی در زمین حضور داشتند و کاملا مشخص بود که سرمای هوا روی کیفیت بازی هر دو تیم تاثیر گذاشته است، علاوه برآن زمین بازی نیز پس از تلاش مسئولین برگزار کننده بازهم لغزنده بود و به همین دلیل دو تیم نتوانستند از حملات خود نتیجه بگیرند.
باید دیددر نیمه دوم کمالوند و جلالی چگونه بازیکنان خود را به زمین خواهند فرستاد و آیا آنها می توانند در بازکردن دروازه حریف موفق باشند یا خیر.

شرح گل:

0 – 1 (سایپا، میلاد میداوودی، دقیقه 76) یک ضربه ایستگاهی در فاصله دور نصیب سایپایی ها شد و میلاد میداوودی به مانند همیشه با سبک خاص کریس رونالدویی خود پشت این توپ ایستاد و ضربه را به سمت دروازه گئورگیف نواخت و این توپ که نزدیکی های خط دروازه با افت مواجه شد با اشتباه گئورگیف در مهار این توپ وارد دروازه گسترشی ها شد.


اخطار

دقیقه 17 – مهدی ترابی از سایپا
دقیقه 36 – مرتضی اسدی از گسترش


دقایق حساس

دقیقه 3 – مهاجم تازه وارد گسترشی ها، سیدصالحی داخل محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما فلاح زاده این توپ را مهار کرد.
دقیقه 5 – شوت راه دور باتیستا، دروازه نارنجی پوشان را با خطر مواجه کرد اما این تپ به بیرون رفت.
دقیقه 22 – علی زینالی درون محوطه جریمه گسترشی ها صاحب توپ شد اما ضربه خطرناک او با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم بیرون رفت.
دقیقه 24 – پاس فوق العاده شاه علیدوست، میداوودی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد اما ضربه این بازیکن را گئورگیف مهار کرد.
دقیقه 26 – ضربه کم جان محمد ابراهیمی از فاصله 20 متری دروازه سایپا را با تهدید جدی روبرو نکرد و دروازه بان این تیم این توپ را مهار کرد.
دقیقه 48 – پاس سیدمهدی سیدصالحی در موقعیت خوبی به شهرام گودرزی رسید اما ضربه این بازیکن از چند قدمی دروازه فلاح زاده به بیرون رفت.
دقیقه 55 – دو موقعیت پیاپی گسترشی ها روی دروازه سایپا دو خطر را ایجاد کرد اما دروازه این تیم به سلامت از موقعیت ها بسته ماند، ابتدا سیدصالحی در حالی که در موقعیت خوبی قرار داشت ضربه خود را روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ توسط فلاح زاده با واکنشی به موقع و با پا دفع شد و توپ برگشتی را نیز محمد ابراهیمی از روی خط کناری زمین به سمت دروازه سایپا رفت و این توپ نیز بصورت خطرناک از جلوی دروازه این تیم عبور کرد.
دقیقه 64 – مگنو باتیستا بازهم شوت دیگری روانه دروازه سایپا کرد اما این توپ نیز توسط فلاح زاده مهار شد.
دقیقه 80 – مهاجم جدید گسترشی ها، سیدصالحی، ضربه خطرناکی را از درون محوطه جریمه سایپا روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ نیز برای این تیم ثمری نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 1+90 – در دقایق تلف شده این بازی گسترشی ها می توانستند گلزنی کنند اما ضربه مهاجم این تیم را فلاح زاده با واکنشی به موقع مهار کرد.

602/602

کد خبر: 567947

وب گردی

وب گردی