اصرار عجیب بعضی ها  برای جذب ادینیو توسط پرسپولیس!

با اینکه مهاجمان پرسپولیس در این فصل چندان بد کار نکرده اند و حتی عنوان آقای گل لیگ را یک سرخپوش به خودش اختصاص داده اما عده ای هنوز تلاش می کنند تا ادینیو را پرسپولیسی کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز و در پاسخ به اصحاب رسانه درباره جذب ادینیو در حالی که عنوان می کرد نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد از مشکلات مالی برای جذب چنین بازیکنی خبر داد.

سرمربی کروات پرسپولیس با اعلام اینکه تصمیمی برای خرید ادینیو ندارند قیمت او را یک میلیون دلار تخمین زد و اعلام کرد در صورت تصمیم برای جذب او نیز باشگاه حاضر به صرف چنین هزینه ای نخواهد بود. اینکه ادینیو در حال حاضر و در فاصله 14 بازی تا پایان لیگ برای این تیم چقدر تاثیرگذار خواهد بود و هر بازی بیش از 200 میلیون برای این تیم هزینه داشته باشد سوالی است که مسلما در ذهن اهالی فوتبال نقش بسته است و مطمئنا باعث حاشیه بزرگی برای سرخپوشان خواهد شد.

پرسپولیس علیرغم داشتن سه مهاجم و انتقاداتی که در این باره به فرصت سوزی آنها می شود بیش از نیمی از گل هایش را توسط علیپور، طارمی و بن سون به ثمر رسانده است و در حال حاضر به نظر می رسد برانکو برای ترمیم خطوط دیگرش برنامه ریزی کرده است و اینکه چرا عده ای هنوز پرونده پرسپولیسی شدن ادینیو را نمی بندند موضوعی است که جای تعجب دارد!

602/602

کد خبر: 567963

وب گردی

وب گردی