جلالی : هاشمیان را وقتی در تراکتور بودم ، می خواستم!

سرمربی سایپا گفت:این نتیجه برای شروع نیم فصل دوم بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایسکانیوز ، مجید جلالی در نشست خبری پس از مسابقه مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: تمام کسانی که از دور فوتبال را دنبال می کنند فقط می شنوند که سایپا با یک گل پیروز شده است. اما این مساله بدین سادگی نبوده و گسترش تیم بسیار روانی است. این نتیجه برای شروع نیم فصل دوم بسیار ارزشمند است.

وی درباره بازی فیزیکی سایپا در این بازی ادامه داد: لازم است از بازیکنان خود تشکر کنم چون کسانی که از نزدیک دنبال می کنند می دانند چه کار سختی کرده ایم. ما باید به رقیب خود نگاه کنیم و استراتزی خود را تعیین کنیم. مقابل گسترش فولاد اگر بازی محکم و فیزیکی انجام ندهیم کاری نمی توانیم از پیش ببریم. این نوع بازی سبب می شود که بیننده فکر کند بازی فیزیکی کرده ایم و اثری از زیبایی در آن وجود ندارد.

سرمربی سایپا درباره به خدمت گرفتن وحید هاشمیان گفت: او برنامه های خود را در آلمان دارد و من ترجیح می دهم او برنامه های خود را پیگیری کند. او الان یک سرمایه برای فوتبال ماست و می تواند برای آینده مفید باشد. صحبت های من با او مربوط به زمانی بود که در تراکتور بودم.

وی درباره بازی درگیرانه میانه میدان که با برتری هافبک های سایپا تمام شد اذعان داشت: سه هافبک وسط ما ترکیبی بودند که کمتر آن ها را در کنار هم بازی کرده بودم. زیرا به اهمیت بازی واقف بودم. سعی کردم حامد شیری را به میدان آورده و از جواد هم روی توپ های دفاعی استفاده کنم.

جلالی درباره تغییرات سایپا در ادامه فصل خاطرنشان کرد: ما تغییر چندانی در تیم خود در نیم فصل نخواهیم داشت. چند بازیکن را در نظر داریم که امیدواریم آن ها را به خدمت بگیریم.

602/602

کد خبر: 567966

وب گردی

وب گردی