معارفه رئیس مرکز سنجش و پذیرش/بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی شد

به دنبال تحول ساختاری پس از اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی و تغییر در چارت سازمانی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مراسم معارفه و تکریم رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم معارفه دکتر بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و تکریم دکتر مجتبی علوی فاضل رئیس پیشین مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی،دکتر مصدق مدیر کل حقوقی، روسای واحدهای دانشگاهی استان تهران و جمعی از مدیران مرکز سنجش و پذیرش برگزار شد.

لازم به ذکر است دکتر علوی فاضل در حال حاضر و همانند گذشته در سمت ریاست مرکز هماهنگی امور استان ها و هیأت های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت مشغول است.

همچنین دکتر بهروز دانشیان پیش از این در سمت رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی فعالیت داشته است و ریاست واحد رشت و معاونت هماهنگی استان آذربایجان شرقی در کارنامه وی به چشم می خورد.

تلاش های دکتر علوی فاضل برای توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی انکار ناپذیر است

دکتر حسین زاده لطفی در این جلسه با تقدیر از خدمات ارزنده علوی فاضل تأکید کرد: برجسته ترین اتفاقی که در دو سال اخیر در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی رخ داده، توسعه تحصیلات تکمیلی است که این مهم، جز با تدبیر دکتر میرزاده و تلاش های شبانه روزی دکتر علوی فاضل، میسر نبود.

وی با بیان اینکه علوی فاضل زمانی مسئولیت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی را پذیرفت که سیر نزولی پذیرش دانشجو در دانشگاه وجود داشت، گفت: اگر تلاش های دکتر علوی فاضل برای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه نبود، امروز بسیاری از واحدهای دانشگاه به وضعیت زیان دهی رسیده بودند.

حسین زاده لطفی با اشاره به ایجاد مرکز هماهنگی امور استان‌ها و هیات‌های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی پس از طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: پس از تحول ساختاری حاصل از طرح تجمیع 2، لزوم ایجاد یک مرکز هماهنگی برای امور استان ها احساس می شد که دکتر میرزاده با ایجاد این مرکز و انتصاب علوی فاضل به ریاست آن، اقدام موثری در این زمینه انجام داد.

وی افزود: دکتر علوی فاضل کماکان در سمت ریاست مرکز هماهنگی امور استان ها و هیأت های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت خواهد بود و از تجربیات وی در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه نیز به نحو احسن استفاده خواهد شد.

حسین زاده لطفی با اشاره به زحمات دکتر علوی فاضل برای ممیزی رشته های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وی با تشکیل یک تیم حرفه ای، برای ممیزی تمام رشته محل ها در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور حضور پیدا کرد و این کار را به نحو احسن انجام داد که این امر کمک بزرگی برای تشخیص نیاز دانشگاه به جذب هیأت علمی بود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از دکتر علوی فاضل، از طرف دکتر میرزاده و تمام مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای دکتر بهروز دانشیان آرزوی موفقیت کرد.

وی با بیان اینکه دکتر دانشیان پیش از این رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بوده است، گفت: وی تجربه بسیار بالایی در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دارد و مطمئناً می تواند در سمت رئیس مرکز سنجش و پذیرش، موفق باشد.

علوی فاضل: موفقیت های بدست آمده در مرکز سنجش و پذیرش حاصل تلاش همه کارکنان است

دکتر مجتبی علوی فاضل با بیان اینکه بنده مدیون دانشگاه آزاد اسلامی هستم، گفت: امیدوارم بتوانم دین خود را به این شجره طیبه به درستی ادا کنم.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که با نفس قدسی امام (ره)، ابتکار آیت الله هاشمی رفسنجانی و تلاش بزرگان نظام و انقلاب و اعضای هیأت موسس به وجود آمده، مایه خیر و برکت برای کشور بوده و خواهد بود.

علوی فاضل با بیان اینکه موفقیت های بدست آمده در مرکز سنجش و پذیرش، حاصل تلاش و زحمات همه کارکنان این مرکز است، گفت: اگر موفقیتی وجود دارد، به این معناست که راهبری دانشگاه درست است و رئیس این مجموعه، با تدبیر و درایت، امور را مدیریت می کند.

وی با تأکید بر اینکه هنوز هم خود را عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز می دانم، اظهار داشت: بعد از تحول ساختار در دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست مرکز هماهنگی امور استان ها و هیأت های امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی به بنده سپرده شد و تمام تلاش خود را به کار می برم تا خدمتگزار خوبی برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشم.

وی افزود: با توجه به اینکه فرآیند آزمون های جدید دانشگاه آزاد اسلامی هنوز آغاز نشده، این زمان بهترین زمان ممکن برای این جابجایی بود چرا که مدیر جدید می تواند با تسلط، سال کاری مرکز سنجش و پذیرش را مدیریت کند.

دکتر علوی فاضل با تأکید بر اینکه با تمام وجود از تجربیات خود برای کمک به مرکز سنجش و پذیرش استفاده خواهم کرد، برای دکتر دانشیان در انجام امور محوله آرزوی توفیق کرد.

دکتر بهروز دانشیان نیز با تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای واگذاری مسئولیت سنگین ریاست مرکز سنجش و پذیرش، ابراز امیدواری کرد: با همدلی، همراهی و همکاری کارکنان مرکز سنجش و پذیرش، پاسخگوی اعتماد مجموعه دانشگاه باشم.

وی خاطرنشان کرد: با تمام وجود، آماده خدمتگزاری در این مرکز هستم و امیدوارم روزی که این سمت را تحویل می دهم، همانند دکتر علوی فاضل سربلند باشم.

دانشیان با بیان اینکه مرکز سنجش و پذیرش با حضور افراد بزرگ و موثری پیشرفت کرده، گفت: باید قدردان این زحمات باشیم و با سیاست های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه امور را پیش ببریم.

دکتر مهرداد نوابخش رئیس واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دکتر علوی فاضل نهاد دانشگاه را به خوبی می شناسد و تعادل در رشته محل های دانشگاهی ایجاد کرده، از زحمات وی تشکر و برای دکتر بهروز دانشیان که از بدنه دانشگاه آزاد اسلامی است، آرزوی توفیق کرد.

همچنین دکتر محمد نیازی مدیرکل مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تشکر از زحمات دکتر علوی فاضل، گفت: مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مراکز مهم دانشگاه است که کارکنان آن بار و فشار کاری زیادی را متحمل می شوند.

وی در ادامه، برای دکتر دانشیان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وحدت، دوستی و همدلی بی سابقه ای در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حکمفرماست

دکتر محمد شمس، رئیس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد اسلامی نیز با تأکید بر اینکه در حال حاضر وحدت، دوستی و همدلی بی سابقه ای در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی حکمفرماست، گفت: برای ارتقاء دانشگاه آزاد اسلامی با تمام وجود تلاش می کنیم.

دکتر شمس از خدمات دکتر علوی فاضل قدردانی کرده و برای دانشیان آرزوی موفقیت کرد.

20101

کد خبر: 567979

وب گردی

وب گردی